• Anonym (Nervös)

Dildoparty?

Jag har blivit inbjuden till ett dildoparty och tackat ja men har ingen aning om hur det går till! Har nämligen aldrig varit på något sådant förut och är orolig att jag ska få fnissattacker eller tycka att det är pinsamt och obekvämt. Är nämligen ganska pryd av mig men samtidigt, i detta fall, nyfiken.

Vill väldigt gärna att ni delar med er av era erfarenheter av dildopartyn..

• Svar på tråden Dildoparty?
  • Anonym (Nervös)

Tack för era svar! Känner mig något lugnare nu

En av anledningarna till att jag är nervös är att mina vänner som också ska dit är så mycket mer erfarna och öppna när det gäller sexleksaker. De äger flera dildos som jag vet att de använder osv. Medans jag bara petat på och sett en dildo (irl) en gång...

• rastom32

Hrm... ärligt talat så var den större, som jag hade med - grövre i omkrets liksom... fast den här var ju läcker Minns du vem som kom o visa?

• rastom32

Tänk inte så mycket på vad andra gjort o inte gjort, vill du möjligen ha nåt eller fråga nåt så gör du det enskilt med säljaren i lugn o ro

• Bubbahubba

Åh vad roligt med sexparty=) De gånger jag har varit så har tom de allra "prydaste" lämnat in beställningar. Ha så kul!

• Ekorrfamiljen

Haha! Jag hade en kille/pojkvän en gång som var lika rikt utrustad. Inte lika kul som en dildo kan jag säga.. Räcka ut tungan Han hade lite problem med att "passa in" om man så säger..

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • xxmeyaxx

ts, en dildo hade jag inte ens petat på när försäljaren kom dit. hihi. men det var kul att kolla bland alla dildos, lättstiftsvibratorer etc.

• xxmeyaxx

rastom; vill inte säga hennes namn. hihi.

• linda87

men den hallonrosa dildon såg ju inte abnormalt grov ut utan bara lång, måste ju bara vara praktiskt å komma åt i knepiga poser haha

• xxmeyaxx

Njäe. Den var ganska lång Och grov egentligen, men den ser inte ut att vara det på bilden tyvärr. Rätt trist.

• rastom32

xxmeyaxx

Det är lugnt... det slog mig sen att det kanske inte är tillåtet o nämna företagsnamn osv heller. Spelar ingen roll.. det kryllar ju av sådant numera ändå. När jag började så var det Sveriges första firma som sålde sexsaker på hempartyn. Lite skillnad mot idag...

Svar på tråden Dildoparty?