• Anonym (Nervös)

Dildoparty?

Jag har blivit inbjuden till ett dildoparty och tackat ja men har ingen aning om hur det går till! Har nämligen aldrig varit på något sådant förut och är orolig att jag ska få fnissattacker eller tycka att det är pinsamt och obekvämt. Är nämligen ganska pryd av mig men samtidigt, i detta fall, nyfiken.

Vill väldigt gärna att ni delar med er av era erfarenheter av dildopartyn..

• Svar på tråden Dildoparty?
  • Anonym (Nervös)

Minns nu en rolig "incident" En vän hade någon sorts klitorisstimulerare som hon tyckte var väldigt skön att ha för att "klia" sig i pannan. Det roliga var dock att hon tänkte sig inte alltid för vart hon använde den så hon gick om kring på skolan, stan osv med den mot pannan

Känns kul att jag lyckades skapa en rolig tråd!

• linda87

haha *ASG* vadå avslappand syn på sex haha

• linda87

gör den sig inte till sin rätt på bild aså attans!

• linda87

en fråga Billiga silikonvib. ? nån som vet helst vattentät ska finnas nån som hgeter barbador...rfsu har gjort reklam för tror jag hmmm nån som vetva jag pratar om? de är stilrena...

• xxmeyaxx

rastom32: kan säga att det var lustjakt men försäljaren är jag tyst om

• xxmeyaxx

linda87: blir aldrig bra på bild.

• rastom32

'Lustjakt' känner jag till, men känner ingen där.... nix, nu ska jag krama kudden (jo, kudden faktiskt ) Nattinatt *S*

• Splach

Rastom32...
    Vad är det för något som gäller om man vill bli en sådan försäljare?
    och vad säljer du åt för företag?..
    vill ju med bli en ju har kollat runt lite, men inte hittat något som verkade bra direkt..

• linda87

damm jag var snabb på tangenterna barbados heter den, men som sagt silikon vib. ligger runt 300 i pris tror jag?

• MARIA99

Jag har varit på 2 olika & på det ena var det blandat både för tjejer & deras partners.
    Det första med bara tjejer. Tyckte oxå det var lite pinsamt & ovant först men det var ju bara att sitta där & kika på artiklarna & ville man beställa sen kunde man göra det i ett avskillt rum. Alla förfestade lite med cider på partyna oxå så det lättade nig upp stämningen en hel del .

• No 1

Jag hade ett party för ett par år sen med en säljare från lustjakt, det va kanon!!
    Det blev en succé...o nu är jag sugen på ett till..*fniss*
    Det va mkt man fick veta om grannarna när den 4 vinaren korkades upp...hehe...

• getingmidja

Anonym (Nervös)---> Det är dökul, rekommenderas varmt!
    Har varit på ett, samt haft ett hemma hos mig.
    Där var vi både tjejer och killar, singlar och par, heteros och homos.
    Hur kul som helst, förbered dig på många skratt!
    Du behöver inte ha någon panik över att det skulle vara pinsamt eller så.

• Coursell

Eftersom jag jobbar som säljare (på Lustjakt) Kan jag säga att vibratorn som är på bilden är en stav som heter Rosa pantern. Tro det eller ej, den säljer faktiskt helt ok. En del tänder på stora vibratorer helt enkelt.

• Anonym (Nervös)

Ja, känner mig mer avslappnad inför det nu. Har pratat med en kompis som ska dit och hon hade också en avslappnad/humoristisk syn på det som de flesta här har Även om jag fortfarande är lite nervös så börjar jag se fram emot det

• Coursell

Du kommer säkert att få jättekul!

Svar på tråden Dildoparty?