Inlägg från: Anonym (Nervös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nervös)

Dildoparty?

Jag har blivit inbjuden till ett dildoparty och tackat ja men har ingen aning om hur det går till! Har nämligen aldrig varit på något sådant förut och är orolig att jag ska få fnissattacker eller tycka att det är pinsamt och obekvämt. Är nämligen ganska pryd av mig men samtidigt, i detta fall, nyfiken.

Vill väldigt gärna att ni delar med er av era erfarenheter av dildopartyn..

• Svar på tråden Dildoparty?
  • Anonym (Nervös)

Tack för era svar! Känner mig något lugnare nu

En av anledningarna till att jag är nervös är att mina vänner som också ska dit är så mycket mer erfarna och öppna när det gäller sexleksaker. De äger flera dildos som jag vet att de använder osv. Medans jag bara petat på och sett en dildo (irl) en gång...

• Anonym (Nervös)

Minns nu en rolig "incident" En vän hade någon sorts klitorisstimulerare som hon tyckte var väldigt skön att ha för att "klia" sig i pannan. Det roliga var dock att hon tänkte sig inte alltid för vart hon använde den så hon gick om kring på skolan, stan osv med den mot pannan

Känns kul att jag lyckades skapa en rolig tråd!

• Anonym (Nervös)

Ja, känner mig mer avslappnad inför det nu. Har pratat med en kompis som ska dit och hon hade också en avslappnad/humoristisk syn på det som de flesta här har Även om jag fortfarande är lite nervös så börjar jag se fram emot det

Svar på tråden Dildoparty?