BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Vad underbart <3
Åh vad glad jag blir! Så underbart att höra. <3
Nej men va roligt Bananmilkshake! <3 Håller tummar och tår för att det går hela vägen <3
Vad underbart <3
Åh vad glad jag blir! Så underbart att höra. <3
Nej men va roligt Bananmilkshake! <3 Håller tummar och tår för att det går hela vägen <3
Nån mer som är kliig? :/
Det kliar jättemycket i min svank, ibland på tuttarna och så ett jobbigt ställe på sidan av magen. Det hoppar mellan dom ställena liksom. Det verkar inte hjälpa att smörja... vad gör man? Inatt var jag tvungen att gå upp till och med.
Nu har jag varit på första besöket. Vi pratade mest om hälsa och så vidare, men lämnade även blodprov och de mätte blodtryck. Inskrivningen kommer ske via telefon här i Halland p.g.a. Covid-19. Lite speciellt att vänta första barnet mitt i en pandemi, men är ändå så himla glad.
I mitten på maj ska jag ta blodprov för KUB och 1/6 blir det ultraljud. Rutinultraljudet är inte förrän i augusti, så väldigt glad att jag får ett tidigare i och med KUB. Så nervöst och spännande allting!
Vakna inatt av att jag hade ont i magen, sprang in på toaletten och sen efter en stund (ursäkta detaljer) spydde jag. Sen gick det över och kunde somna om. Men ush känns som jag går på nålar här, just på denna dag sist fick jag missfall. Försöker att inte tänka på det, men det är svårt.. Någon annan som vaknat så på natten? Man hör ju mest om morgonillamående. Detta var mer total yrsel, kallsvettig och ja, vet inte.. kram!
Vakna inatt av att jag hade ont i magen, sprang in på toaletten och sen efter en stund (ursäkta detaljer) spydde jag. Sen gick det över och kunde somna om. Men ush känns som jag går på nålar här, just på denna dag sist fick jag missfall. Försöker att inte tänka på det, men det är svårt.. Någon annan som vaknat så på natten? Man hör ju mest om morgonillamående. Detta var mer total yrsel, kallsvettig och ja, vet inte.. kram!
Vad härligt, Sellerin! Så fantastiskt att du redan är i vecka 12. :)
På tal om kli tidigare så fick jag en så sjuk kli-attack tidigare... började i svanken och fortsatte ut mot höfterna och sen låren. Trodde jag skulle bli galen. Sen bara försvann det. XD
Nån mer som vakar inatt? ;(