Grapefrukt89 skrev 2021-05-01 16:54:59 följande:
Kul ändå ju! Många bäckar små ju ^^
Hade inskrivning i torsdags och min BM var så gullig och förstående. Hon sa själv att hela proceduren fram till KUB kan kännas som en sån lång väntan och är svår såklart också ibland. Allt är både spännande och läskigt samtidigt. Tyckte det var skönt att hon satte ord på exakt samma saker som jag hade beskrivit likadant. ^^
Så jag tänker att allt man kan få som en extra skjuts/pepp i denna väntan är ju bra! 4 dagar kan kännas väldigt stort och skönt för en själv. Det sägs ju att var dag som går gör att barnet blir starkare och bidrar till att chanserna ökar till att den också stannar.
Massa pepp till dig! Så fint att kunna följa andra i samma situation som en själv <3 Denna tråd är ju fantastisk ^^
Vad kul att du haft din inskrivning! Hur var det, vad gjordes och tog det lång tid? Skönt att du fick en du trivs med, det är ju så viktigt! Första gången jag var gravid fick jag en uråldrig miniatyrtant som var högst ocharmig. xD
Ja precis, det var skönt att den veckan blev så kort, nu är det redan vecka 10 imorgon.
Tack, och massa pepp tillbaka till dig! <3 Är så glad för den här tråden, så mycket stöd alltså!