• Anonym (beach2021)

    Vad tycker du om killar som inte är atletiskt byggda?

    Jag är ingen soffpotatis, har alltid hållit igång. Men jag såg när jag brukade vara ute på krogen och liknande att det fanns många killar som var mer atletiskt byggda. 

  • Svar på tråden Vad tycker du om killar som inte är atletiskt byggda?
  • Anonym (mmm)

    Menar du typ bodybuilderkillar med jättestora överarmar? Det går fetbort.
    Menar du lite mer normalt tränade så är det givetvis bara bra för både killar och tjejer att man håller sig lite i form. 

  • Anonym (Kvinna)

    Jag vill ha en normal man, inte underviktig och inte alltför fet, men hellre 5-10 kg för mycket än för lite. Han ska ha tillräckligt med muskler för att vara starkare än mig, eller iaf jämnstark. 

    Viktigast är att han ska vara tillräckligt vältränad för att hänga med på det jag hittar på. Skulle jag tex vilja ut och backpacka eller vandra då ska han vara stark nog att bära sin egen ryggsäck, på samma sätt som jag bär min ryggsäck.

    Nu är jag inte supertränad, men ganska tränad. Lite mer tränad än min sambo, men han hänger på.

  • Anonym (beach2021)
    Anonym (mmm) skrev 2021-03-31 09:38:15 följande:

    Menar du typ bodybuilderkillar med jättestora överarmar? Det går fetbort.
    Menar du lite mer normalt tränade så är det givetvis bara bra för både killar och tjejer att man håller sig lite i form. 


    Inte Vin Diesel, mer som Michael Fassbender.  Jag har ärvt mina gener, så jag kan inte få den sortens kropp. Inte ens när jag tränade som mest, och var nere på 70-75 kg (är 185)
  • Gameofthrones

    Jag tycker inte om Arnold Swarchznegger kroppen,

    Tycker absolut inte om magrutor så.

    Jag gillar killar som tävlar i sim. Väldigt fint, normalt med muskler.

    Män får gärna ha en "otränad" kropp dem får gärna ha kagge men inte gravidmage där går gränsen.

    Det betyder ju inte att dom är starkaste personerna. Bara för att det finns muskler.

  • Anonym (beach2021)
    Gameofthrones skrev 2021-03-31 10:14:12 följande:

    Jag tycker inte om Arnold Swarchznegger kroppen,

    Tycker absolut inte om magrutor så.

    Jag gillar killar som tävlar i sim. Väldigt fint, normalt med muskler.

    Män får gärna ha en "otränad" kropp dem får gärna ha kagge men inte gravidmage där går gränsen.

    Det betyder ju inte att dom är starkaste personerna. Bara för att det finns muskler.


    Jag har inte den typen av kropp som simmare har, dom har bredare axlar än mig. Jason Statham är ett bra exempel på en muskulös man, han tävlade faktiskt i simhopp (OS).
    Skulle du kunna dejta en kille som inte vill ta av sig på stranden?
  • Anonym (mmm)
    Anonym (beach2021) skrev 2021-03-31 10:01:53 följande:
    Inte Vin Diesel, mer som Michael Fassbender.  Jag har ärvt mina gener, så jag kan inte få den sortens kropp. Inte ens när jag tränade som mest, och var nere på 70-75 kg (är 185)
    Hehe vi har väl alla ärvt våra gener Flört (rolig mening). 

    Jag tycker i alla fall inte att man behöver se ut som Fassbender heller, även om det ser sundare ut än Diesel. 
    Min man är gammal långdistanslöpare. Han är en senig och snudd på tanig typ, rätt  vältränad även nu, men det ser man kanske inte vid första anblicken för att han ser så smal ut. 
  • Anonym (mmm)
    Anonym (beach2021) skrev 2021-03-31 10:29:57 följande:
    Jag har inte den typen av kropp som simmare har, dom har bredare axlar än mig. Jason Statham är ett bra exempel på en muskulös man, han tävlade faktiskt i simhopp (OS).
    Skulle du kunna dejta en kille som inte vill ta av sig på stranden?
    Vill man inte ta av sig på stranden så anser jag att personen nog har någon form av problem. Att sitta fullt påklädd en varm sommardag sticker ut, milt sagt. Ok för shorts och en t-shirt och att man slänger av sig den just när man ska bada.

    Har själv en vuxen son med så ljust skinn att han blir solbränd av 5 minuter, han måste ha T-shirt på sig. 
  • Anonym (beach2021)
    Anonym (mmm) skrev 2021-03-31 10:40:53 följande:
    Vill man inte ta av sig på stranden så anser jag att personen nog har någon form av problem. Att sitta fullt påklädd en varm sommardag sticker ut, milt sagt. Ok för shorts och en t-shirt och att man slänger av sig den just när man ska bada.

    Har själv en vuxen son med så ljust skinn att han blir solbränd av 5 minuter, han måste ha T-shirt på sig. 
    Jag har komplex för min kropp. På sommaren har jag på mig t-shirt och shorts, men jag badar inte om det är folk där.
Svar på tråden Vad tycker du om killar som inte är atletiskt byggda?