Inlägg från: Anonym (Hemskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hemskt)

Bråk med pojkvän! Hjälp

Tycker just den tiden är hemsk, när man kommit varandra så nära men ännu inte bor tillsammans...

Jag var med om lite samma grej med min man efter att vi varit tillsammans i typ ett halvår, och vi bodde isär. Han hade en massa dejtingprofiler på olika sidor och jag råkade snubbla på en när jag lånade hans dator, han hade inte loggat ut....

När jag frågade honom om det blev han först arg och defensiv, det var för mig otroligt obehagligt då jag var beredd att ge honom hans frihet bara han öppnade sig för mig och var ärlig.... Han sa till slut att han inte vågat eftersom han trodde jag skulle vara arg/vilja göra slut. Jag fick veta att hans ex (efter 9 år) dumpat honom när hon hittat honom på dejting sidor.... Detta var bara några år tidigare. Han hävdade att det var bara för bekräftelse och en fantasi för honom. Trots att jag och han hade dessutom träffats just via nätet.

Nåväl. Nu är vi gifta oss har barn, 8 år har gått... Han har varit trogen vad jag vet, men förra året berättade en gemensam vän att hen råkat hitta honom på tinder... SUCK... Detta har lett till att jag inte har så höga förhoppningar på vår relation, ev skulle vi kunna ha ett öppet förhållande men det har han inte gett grönt ljus till, än.... Men jag skriver emellanåt med andra män eftersom jag känner att han trots all vår kärlek kanske ändå inte är min sista...? Det får tiden visa.

Vet inte om mitt svar medförde något men jag ville bara dela vår historia, er situation påminde mig så mycket om min egen...

Svar på tråden Bråk med pojkvän! Hjälp