Inlägg från: Miss Skywalker |Visa alla inlägg
  • Miss Skywalker

Bråk med pojkvän! Hjälp

Han är sur för att han blivit påkommen. Har han alltid haft offermentalitet?

• Miss Skywalker
    Anonym (Mmm) skrev 2021-04-05 16:15:01 följande:
    Vi sågs igår o han stannade över natten. Tycker han svänger så i sitt sätt att skriva. Kanske bara jag som inbillar mig när han inte gör gubbar i varje meddelande o grejer. Iaf så kom han till mig o denna gången köndes det mycket normalare än sist. Skillnaden är ju dock att vi inte ligger o kramas o sånt som förut. Jag själv vågar inte ta initiativet till mys då jag blivit osäker på honom. Fick dock känslan av att han kanske känner detsamma. Det var liksom som att han försökte råka nudda mig ibland o liknande. Iaf så tog jag tillslut initiativet o det blev mer mys. Han sa även hejdå o att vi hörs sen. Tycker bara allt känns jobbigt ändå. Vi brukar i regel alltid ses fredagar, funderar på att låta han ta initiativet till att ses nu på fredag
    Hela vitsen med att bli avståndstagande är att göra dig osäker. Han lyckades och kom billigt undan med att du kom på honom med att leta andra tjejer..
  • Miss Skywalker
    Anonym (Mmm) skrev 2021-04-11 17:15:13 följande:
    Då jag tyckte att han var avståndstagande o allmänt dryg gjorde jag detsamma. Tyckte jag han svarade drygt svarade jag drygt tillbaka eller slutade svara helt. Då även han slutat skriva till mig som förut, dvs god morgon mm slutade jag göra det till honom. Så vad resulterade detta i då, jo att han blev sig själv igen typ. Jag har märkt att han svarar drygt om han jobbar Mm o det förstår jag ju. Men jag tog som sagt avstånd och det är han nu som börjat skriva till mig. Tex igår så hörde avi inte på hela dagen, så fort jag sa upp en bild på insta på mig skickade han en snap chat till mig som egentligen var helt meningslös, han började även skriva hjärtan i godnatt som han slutade med o det gjorde även jag. Kort o gott är det som att vi båda backat lite o vår kontakt är inte lika intensiv so förrut. Däremot har jag stått fast vid att inte skriva till honom utan låta han höra av sig o det har han ju gjort.

Dock ville han inte ses i helgen då han träffat människor med covid, fick höra redan i veckan. Det är ju bra han tänker på mig. Dock kunde han träffa sin kompis...

Han har alltid prioriterat sin kompis före mig. Kanske var bra att jag backade ifrån honom lite för tydligen kom han tillbaka då
    Ja om man nu vill ha en kille som letar andra tjejer och blir sur när man kommer på honom..
  • Miss Skywalker

Du är alltså mer bekymrad över hur snabbt han svarar än om han är aktiv på dejtingappar? 

Svar på tråden Bråk med pojkvän! Hjälp