Anonym (Mmm) skrev 2021-04-02 18:31:34 följande:
Tack för du tycker jag har rätt att ifråga sätta en sådan sak. Jag började få ångest att jag överreagerade. Kan tillägga att jag inte direlt blev arg utan ifrågasatte o den var jag såklart ledsen under kvällen o han upplevde nog mig som sur.
Det är han som velat ha kontakt exakt hela tiden. Har jag tex slutat svara honom har han skrivit inom en timme o har t.o.m. då frågat om jag ignorerat honom. Det blir därför tydligt att han ändrat sätt.
Han skickade iaf en snap chat till mig. Ska de hur han beter sig idag.
Jag har bara så svårt att veta sanningen. Min magkänsla sa i början att han talade sanning men nu vet jag inte alls. Det känns som han är en främling för mig o det känns jätte jobbigt. Innan kunde jag skriva vad som till honom men nu tar det verkligen emot då jag inte vet vad jag får för svar o det gör att även jag backar ifrån honom.
För mig är det en självklarhet, du frågar eftersom du inte vet hur Tinder funkar, han vet garanterat att han gjort fel men vill inte erkänna att han fortfarande swajpar. Det gör man inte i en relation.
Han verkar väldigt konstig. Nu vet jag inte hur du tänker men det är inte normalt att höras av hela tiden, inte om man är i en vuxen relation. Då förstår man att den andra har ett liv och det kan väl inte ens bli intressant att höras så ofta till slut.
Jag har aldrig haft Tinder, kanske andra vet bättre hur matchningar funkar, jag ska fråga en kompis också som kanske vet för man blir ju nyfiken. För mig känns det inte som att han är helt sanningsenlig, eller så klarar han bara inte av att bemöta dina känslor. Klart man frågar om ens kille har en dejtingapp när han får matchningar!