Inlägg från: Anonym4848 |Visa alla inlägg
  • Anonym4848

Missed abortion, det kommer aldrig ut!!

Vet inte om jag kan bidra med så mycket, men jag fick cytotec för ett MA i februari. Jag hade ett väldigt snabbt förlopp tror jag. Fick 10 st tabletter och kraftiga blödningar med stora klumpar i typ 4-5 dagar, värst dag 1 då, och sen som vanlig mens i typ 2 veckor till. Jag fick med mig ett extra känsligt gravtest som visade negativt och då behövdes ingen efterklok men precis som du känner man sig ju lite osäker om allt är ute. Första mensen efter vår jättekonstig, typ inget blod utan bruna flytningar typ. Så känner igen osäkerheten! Fortsätt tjata på vården tycker jag.

• Anonym4848

Efterkoll skulle det stå.

• Anonym4848

Hur går det för dig?

Jag svarade ju längre upp i tråden och var ju osäker om allt var klart med tanke på konstig mens efter. Har nu fått bekräftat att det inte var det.. Fick mer cytotec i veckan men det hände ingenting, så på måndag blir det skrapning.. :( haft neg på flera gravtester och positivt på ägglossningstest och mens ändå, kroppen är bra lurig..hoppas allt är över efter skrapning. Så håller du fortfarande på, kräv nytt vul! Måste dock hylla personalen på sjukhuset, sjukt härliga människor som stöttar som tusan. Men så segt detta, fick MA bekräftat 4/2 och håller fortfarande på.. :(

Svar på tråden Missed abortion, det kommer aldrig ut!!