• Anonym (Danne)

    Folk gillar inte ärliga människor

    Jag upptäckte en sak!

    När jag var på jakt efter en kk då hittade jag inga tjejer som var intresserade, (( det var på dejting appar)) men sen och så fort jag ändrade det och skrev seriöst då fick jag matchningar. Efter första dejten fick vi ligga med varandra ?vi hann inte liksom lära känna varandra ?

    Nu till min fråga: känns inte att man blir tvungen att ljuga och luras för att få den man vill ha ??

  • Svar på tråden Folk gillar inte ärliga människor
  • Fjäril kär

    Jag kan upplysa dig om att killar gör exakt samma sak. Oavsett åldern.

    De är sååå seriösa, vill GÄRNA ha barn, villa och vovve. Dom får ligga på första dejten och sen drar dom.. Alternativt hänger kvar som frivillig kk för någon flickvän ville de absolut inte ha... Och barn, hellre hugger de av ena benet än skaffar barn, fast ligga utan kondom går fint... .. Men de påstår fortfarande att de är seriösa och kan vänta med sex... *facepalm*

  • Anonym (njaa)
    Fjäril kär skrev 2021-04-03 17:08:48 följande:

    Jag kan upplysa dig om att killar gör exakt samma sak. Oavsett åldern.

    De är sååå seriösa, vill GÄRNA ha barn, villa och vovve. Dom får ligga på första dejten och sen drar dom.. Alternativt hänger kvar som frivillig kk för någon flickvän ville de absolut inte ha... Och barn, hellre hugger de av ena benet än skaffar barn, fast ligga utan kondom går fint... .. Men de påstår fortfarande att de är seriösa och kan vänta med sex... *facepalm*


    Bugatti voyron, ett hus med minst 2 hk mark med självförsörjning samt massor med djur och 3-4 ungar och en trogen fru är vad vi vill ha ! :D Iallafall jag ;) 


    Är du bara en vanlig tjej i stan med alla appar så nej, det kommer inte fungera. Är du en vanlig tjej i stan som inte alls är intresserad utav att ha kontakt förutom närmaste vännerna och familj, så kanske det kan bli något. Men då ska du också älska djuren och inte låta dom dö bara för att man kanske är oense under en period. Svårt finna någon sådan känner jag.

Svar på tråden Folk gillar inte ärliga människor