Anonym (Inte om vi inte kommit överens innan) skrev 2021-04-09 08:05:51 följande:
För min del tycker jag att i så fall ska vi ha kommit överens på förhand att båda är med på det, så blir det nån sorts "samtycke". I så fall kan jag tänka mig att t.ex. bli försiktigt riden på mitt morgonstånd, men INTE om vi inte kommit överens innan. Det måste också vara i rätt vinkel om så ska göra, så man inte skadas - får ont.
Men det gäller just mig. Jag skulle nog gilla att vakna så, om vi kommit överens på förhand om att det är ok för oss. En risk med någon annan skulle kunna vara att han även efter en överenskommelse skulle ha ändrat sig/känner helt annorlunda om temat en morgon, eller när det nu är.
Ja det är möjligt att vissa måste komma överens om det innan?!
Men om man redan visste det då och kände/känner sin sambo så pass mycket som jag gjorde innan så är det skillnad..
Jag började med att suga honom försiktigt och som en fin flicka - han gillade det och jag satte mig gränsle och red mjukt...
Jag frågade igår om han behövde gå i terapi för det jag gjorde/gör - han garvade bara och sa nä knappast jag gillar det