• Anonym (Anonym S)

    Rakad innan spontan-sex?

    Jag hade spontan sex och rakade armhålorna 24 h innan sex vi hade sex på morgonen och jag är rädd att jag var hårig under armarna eller snarare lite stubb efter 24 timmar. Men det ska väl inte störa en man som är vuxen/mogen?

    Vad tycker ni om detta?

    Jag rakar mig alltid under armhålan, detta var spontan sex så jag glömde bort det helt!

    Sen en fråga till alla i tråden! Vad anser ni om oralsex? Om mannen vill att kvinnan går ner på henne tycker ni mannen ska göra samma tillbaka? Om man endast träffas för att ligga inte i ett förhållande!

  • Svar på tråden Rakad innan spontan-sex?
  • 21UppeVidFem

    Ditt nämnda stubb hade absolut inte stört någon resonlig person.

    Jag som man tycker det är rättvist att båda ger oralsex om vi båda vill ha/ge. Det är definitivt en konversation man ska ha och inte ta för givet att det ena gäller.

  • Martinetto
    Anonym (Anonym S) skrev 2021-04-07 00:57:18 följande:

    Jag hade spontan sex och rakade armhålorna 24 h innan sex vi hade sex på morgonen och jag är rädd att jag var hårig under armarna eller snarare lite stubb efter 24 timmar. Men det ska väl inte störa en man som är vuxen/mogen?

    Vad tycker ni om detta?

    Jag rakar mig alltid under armhålan, detta var spontan sex så jag glömde bort det helt!

    Sen en fråga till alla i tråden! Vad anser ni om oralsex? Om mannen vill att kvinnan går ner på henne tycker ni mannen ska göra samma tillbaka? Om man endast träffas för att ligga inte i ett förhållande!


    Älskar spontansex och räknar inte med att man alltid är groomad innan, blir ju inte riktigt spontant då, det djuriska finns ju inte om man måste vara uppiffad innan.
    Om jag ger oralsex så vill jag gärna få det också så länge hon tycker om det. Återigen, det handlar om lust... inte plikt... så jag begär inte att hon skall göra saker - jag vill att hon vill.
  • Anonym (Anonym S)

    Har träffat denna man många gånger han har bett mig gå ner på honom flera gånger då han bett om det. Men han har aldrig gjort detsamma på mig inte ens försökt? Efter några gånger så ghosta han mig..

  • Anonym (Anonym S)

    Har träffat denna man många gånger han har bett mig gå ner på honom flera gånger då han bett om det. Men han har aldrig gjort detsamma på mig inte ens försökt? Efter några gånger så ghosta han mig..

  • Anonym (Anonym S)

    Har träffat denna man många gånger han har bett mig gå ner på honom flera gånger då han bett om det. Men han har aldrig gjort detsamma på mig inte ens försökt? Efter några gånger så ghosta han mig. Undrar varför? Var väldigt snäll och bra mot honom...

  • Anonym (Ö)

    Angående oralsex så nej, man kan inte förvänta sig att någon går ner på en bara för att hen gjort det. Alla gillar inte att ge.

  • Anonym (q)
    Anonym (Anonym S) skrev 2021-04-07 14:57:19 följande:

    Har träffat denna man många gånger han har bett mig gå ner på honom flera gånger då han bett om det. Men han har aldrig gjort detsamma på mig inte ens försökt? Efter några gånger så ghosta han mig. Undrar varför? Var väldigt snäll och bra mot honom...


    Samma man som alla säger totalt utnyttjade dig? Som blev arg för att du hade bh på?


     


    24h ger normalt inte stubb eller är ens ett problem. Aldrig att någon klagat över att någon annan inte rakat sig under armarna på 24 h... När det gäller oralsex så gör man vad som är bekvämt för en själv och det finns inga måsten. Vill du inte suga så sug inte. Vill han inte slicka så gör han inte men det låter mest som han är lat.

  • Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (Anonym S) skrev 2021-04-07 00:57:18 följande:

    Jag hade spontan sex och rakade armhålorna 24 h innan sex vi hade sex på morgonen och jag är rädd att jag var hårig under armarna eller snarare lite stubb efter 24 timmar. Men det ska väl inte störa en man som är vuxen/mogen?

    Vad tycker ni om detta?

    Jag rakar mig alltid under armhålan, detta var spontan sex så jag glömde bort det helt!

    Sen en fråga till alla i tråden! Vad anser ni om oralsex? Om mannen vill att kvinnan går ner på henne tycker ni mannen ska göra samma tillbaka? Om man endast träffas för att ligga inte i ett förhållande!


    Ingen fara med armhålorna, värre om det vore fittan.
  • Anonym (Naughty40)

    Måste bara fråga, hur fort växer ditt hår egentligen om du oroar dig efter endast 24 timmar?

Svar på tråden Rakad innan spontan-sex?