Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Att vara KK

Det betyder inget annat än att han ger dig frihet att bli kär i någon annan och att han inte vill medverka i otrohet. Han vill inte ligga med dig om du har känslor för någon annan. Ni är kk och han vill att ni bara ligger med varandra. Det betyder inte att han är kär i dig.

• Fjäril kär
    Anonym (Pillala) skrev 2021-04-10 01:51:46 följande:

Men om man nu bara är kk, kan man verkligen kräva att mab ska vara "trogen"? Ser inte poängen I det då vi bara har sex. Jag vet inte ifall han träffar nån annan eller ligger med nån.

Detta kan ju pågå en tid men eftersom det inte har lett till något mer seriöst så släpper jag det helt, klarare inte av att sitta och vänta på att han ska höra av sig om när vi kan träffas..... Har bara varit på hans villkor från början då han har en dotter på heltid och mycket på jobbet son han hade kunnat släpoa

Om man är kk kan man självklart kräva att man bara är exklusiva med varandra. Det handlar givetvis om risken för graviditet och sjukdomar men också att man inte vill vara med nån som kunnat lega med halva stan under veckan som gått.

Om du misstänkte att han legat med flera än bara dig, skulle du verkligen kunna fortsätta ligga med honom?
  • Fjäril kär
    elin1989 skrev 2021-04-10 09:50:18 följande:

Jag skulle tycka det var jättekonstigt om någon jag bara träffade då och då för att ligga med hade åsikter om vad jag gjorde resten av tiden. Han bör väl rimligen använda kondom då det är det enda rimliga vid tillfällig relation. Förstår inte hur man kan komma på tanken att avskriva trohet av någon man inte är intresserad av att ha en relation med.

Varför ska man ha en specifik kk om båda parter ändå ligger runt som dom vill? Vad är poängen med en kk då?
  • Fjäril kär
    neverpreggo skrev 2021-04-10 13:51:22 följande:

Det går att ha en KK medans man försöker hitta en partner. Då är det logiskt att man ibland ligger med dejterna.

Som sagt, vad är vitsen med en kk om man ändå ligger med andra?
Svar på tråden Att vara KK