• Anonym (MrJ)

    Sex ni inte kan leva utan?

    Hej. Jag är ny här. Har en fråga till män och kvinnor: Vilka är dina ?måste-krav? på ett bra sexliv? Saker som bara måste ingå i ert sex och som en potentiell partner måste gilla att göra. Något som är så viktigt för dig att du annars väljer att hitta någon annan? Och motsvarande, finns det något som du själv absolut aldrig skulle ställa upp på? (Strunta i de mest extrema varianterna som bajs, nekrofili och knäppheter, är ute efter er ?normala? inslag) Eller något du är helt likgiltig inför?

    Jag kan börja:

    nu när jag passerat 40 har jag insett att jag fortsättningsvis skulle ha mycket svårt att vara tillsammans med en kvinna som inte gillar oralsex. Både att ge och ta. Med allt vad som ingår av kåtsafter och sperma. Och viktigt: Hon måste verkligen verkligen gilla det. Någon som bara ställer upp för sakens skull är sjukt avtändande.

    Är så lyckligt lottad att nu vara i ett ljuvligt förhållande med en kvinna som är precis lika inne på att använda munnen som jag. Och har insett hur mycket jag saknat det i tidigare förhållanden som inte varit lika samspelta.

    Har väl egentligen inga betänkligheter mot att själv ställa upp på det mesta i sexväg inom rimliga gränser. Men till skillnad från en hel del andra män är jag är totalt ointresserad av analsex. Det skulle jag lätt kunna leva hela mitt liv utan.

  • Svar på tråden Sex ni inte kan leva utan?
  • Fjäril kär

    Jag kan inte leva utan penetrerande sex. Ett äkta samlag. Jag blir sjukt avtänd av män som slickar i 1 timme men som sen inte kan genomföra ett simpelt ligg.

    Jag kan leva utan att få slicka en pung och anal. Jag älskar att suga och gör det mer än gärna och är jävligt bra, men jag vill verkligen inte ha något att göra med en svettig pung och ett hårigt fishål. Nej jag vill inte stoppa in fingret och inte slicka pung samtidigt. Sorry det är äckligt.

  • Anonym (EN)
    Anonym (MrJ) skrev 2021-04-10 08:18:56 följande:

    Hej. Jag är ny här. Har en fråga till män och kvinnor: Vilka är dina ?måste-krav? på ett bra sexliv? Saker som bara måste ingå i ert sex och som en potentiell partner måste gilla att göra. Något som är så viktigt för dig att du annars väljer att hitta någon annan? Och motsvarande, finns det något som du själv absolut aldrig skulle ställa upp på? (Strunta i de mest extrema varianterna som bajs, nekrofili och knäppheter, är ute efter er ?normala? inslag) Eller något du är helt likgiltig inför?

    Jag kan börja:

    nu när jag passerat 40 har jag insett att jag fortsättningsvis skulle ha mycket svårt att vara tillsammans med en kvinna som inte gillar oralsex. Både att ge och ta. Med allt vad som ingår av kåtsafter och sperma. Och viktigt: Hon måste verkligen verkligen gilla det. Någon som bara ställer upp för sakens skull är sjukt avtändande.

    Är så lyckligt lottad att nu vara i ett ljuvligt förhållande med en kvinna som är precis lika inne på att använda munnen som jag. Och har insett hur mycket jag saknat det i tidigare förhållanden som inte varit lika samspelta.

    Har väl egentligen inga betänkligheter mot att själv ställa upp på det mesta i sexväg inom rimliga gränser. Men till skillnad från en hel del andra män är jag är totalt ointresserad av analsex. Det skulle jag lätt kunna leva hela mitt liv utan.


    Jag vill inte ha ett sexliv utan penetrering, vill bli påsatt. Suger väldigt gärna men hoppar helst att bli slickad, ger mig inget. Vill ha en dominant man och hårda inslag i sexet, mjukt vaniljsex är totalt ointressant. Vill gärna ha analsex regelbundet- på mig. Skulle aldrig pegga min man eller utföra analt på honom. För mig är det undergivet och undergivna män är gör mig extremt avtändande.
  • Hotelliggaren

    Oralt är väldigt viktigt för mig. Både ge och få. Har väl inga big no-nos men är själv dominant så en likadan kvinna skulle inte ha nåt att hämta hos mig. Och ett helt liv med vaniljsex....nej tack!

  • Anonym (Fredde)

    Jag lever idag i ett helt sexlöst förhållande och det är egentligen inga större problem. Så jag får väl svara att det inte finns något som jag inte klarar att vara utan när det gäller sex.

  • Anonym (Emmy)

    Skulle aldrig kunna leva utan oralsex. Gillar att ge, men ännu bättre att få. Fast ingen kille har riktigt lyckats än tyvär. Jag träffade en tjej för några månader sen när jag och killen hade paus och hon visste vad hon gjorde.

  • Anonym (emilia113)

    Kan inte var utan oralsex, gillar att både ge och få. Det bästa som finns! Gillar däremot inte penetrering varken vaginalt eller analt så det är jag gärna utan.

  • Anonym (emilia113)

    Kan inte var utan oralsex, gillar att både ge och få. Det bästa som finns! Gillar däremot inte penetrering varken vaginalt eller analt så det är jag gärna utan.

  • Anonym (Emmy)

    Jag är inte heller så förtjust i penetration. Det ger inget med en snopp som bara går in och ut. Men jag gillar fingrar som roterar å vickar inuti. Ett eller två fingrar som mest. Men ja gillar klitorisstimulans bättre.

  • Anonym (Vanilla Sky)

    Jag gillar vaniljsex. Måste ha penetration - skulle inte vilja vara utan det. Och kyssar - långa härliga kyssar.... samt mysigt efterspel när man ligger och snackar och skrattar. Då är det bara så härligt.

    För mig är det viktigt att man passar ihop i takt och utförande. Jag skulle alltså inte kunna vara tillsammans med en man där vi inte stämde ihop. När det blir som en dans där någon dansar i otakt och drar åt fel håll - det är det värsta jag vet i sexväg. Vissa juckar liksom fel...

    Med vanliljsex menar jag vaginalt, oralt och analt sex. Kan slicka män i rumpan och stoppa in fingrar om de vill men vill hellre att det utförs på mig - det är riktigt härligt, gillar att onanera tillsammans etc etc. Tycker man ska ha sex på olika platser och olika ställningar.

    Vad jag kan vara helt utan är piskor och sånt, förnedring, rollspel, flera samtidigt. Allt som vissa här ovan verkar pyssla med. Det är av 0 intresse.

Svar på tråden Sex ni inte kan leva utan?