• Anonym (E)

    Vad är det värsta ni varit med om med en ONS

    Ja vad är det värsta eller konstigaste ni varit med om när eller efter ni varit med ett one night stand?

    Jag börjar det värsta jag varit med om hände för flera år sen!!
    Jag åkte hem med en kille som sagt att han var singel efter vi träffats på en bar..
    I ett rum i ett höghus långt upp..med balkong!
    I alla fall efter vi precis hade haft sex...

    Då bultar någon på hans dörr och han öppnar?! sen rusar en tjej in och jag fattade ingenting..hon var bara hans kompis?
    Som tog mina jeans och slängde ner dom från balkongen och hotade med att om jag inte gick så skulle hon slänga ner resten av kläderna, som min jacka och var väldigt arg!.

    Det var mitt i vintern jag hade inga pengar till en taxi, men jag ville ju inte vara kvar där så jag klädde på mig min jacka och gick ut för att leta efter mina jeans sen satt jag vid busshållplatsen i flera timmar och frös för att äntligen kunna åka hem!
    Nu är det er tur
  • Svar på tråden Vad är det värsta ni varit med om med en ONS
  • Kexsmula

    Hahaha, shit så bra gjort av hans tjej! Hoppas pojkvännen fick skämmas som en hund och krypa för henne efter det.

    Själv har jag inget att dela med mig av dessvärre då jag inte är typen som hade gått med på att ha nåt ONS.

  • Anonym (E)
    Kexsmula skrev 2021-04-14 04:25:27 följande:

    Hahaha, shit så bra gjort av hans tjej! Hoppas pojkvännen fick skämmas som en hund och krypa för henne efter det.

    Själv har jag inget att dela med mig av dessvärre då jag inte är typen som hade gått med på att ha nåt ONS.


    Han sa att det bara var hans kompis- som var lite konstig!!
    Inte lite konstig om det bara var en kompis!
    Samtidigt satt han bara där och log?
    Så jag vet inte om det var hans tjej eller inte - det verkade ju som det på henne, men inte på honom?!

    Jag tyckte det t.o.m var läskigt och ville bara därifrån!
  • Anonym (G)
    Anonym (E) skrev 2021-04-14 06:44:24 följande:

    Han sa att det bara var hans kompis- som var lite konstig!!

    Inte lite konstig om det bara var en kompis!

    Samtidigt satt han bara där och log?

    Så jag vet inte om det var hans tjej eller inte - det verkade ju som det på henne, men inte på honom?!

    Jag tyckte det t.o.m var läskigt och ville bara därifrån!


    Han kanske fick hjälp av sin kompis för att bli av med dig.
  • Anonym (E)
    Anonym (G) skrev 2021-04-14 07:48:56 följande:
    Han kanske fick hjälp av sin kompis för att bli av med dig.
    Hur då hon visste ju inte ens om att jag var där först...
  • Jonnynilsson

    Inte så konstigt, mer äckligt.

    Jag fick skabb av ett ons. Kliade nått djävulskt och höll på att krypa ur skinnet innan jag fick behandling.

  • Anonym (Hår)

    Träffade en tjej som var hårig som fan ... vildvuxet utanför trosorna ..... bläääää

  • Anonym (.)

    Haha vilken rolig tråd :D Tyvärr kan jag inte bidra då jag aldrig haft några onenightstands

  • Bingen

    Rolig tråd, har tyvärr inte tid just nu och beskriva en händelse får göra det senare.

  • Anonym (Jag)
    Kexsmula skrev 2021-04-14 04:25:27 följande:

    Hahaha, shit så bra gjort av hans tjej! Hoppas pojkvännen fick skämmas som en hund och krypa för henne efter det.

    Själv har jag inget att dela med mig av dessvärre då jag inte är typen som hade gått med på att ha nåt ONS.


    På vilket sätt var det bra gjort?! Det var ju inte tjejen som gjort något fel!
  • Anonym (W)

    Många är sedan på Finlandsbåten. Fick bra kontakt med en tjej och följde med till hennes hytt. Men jag blev hypernervös och medgav till slut att det var första gången för mig. Blev mer eller mindre utsparkad ur hytten.

Svar på tråden Vad är det värsta ni varit med om med en ONS