• Annita

Hjälp mig att förstå hur min sambo tänker

Titta på porr och runka är en sak, skriva med tjejer är något annat. Det sista tycker jag är otrohet och helt förkastligt. Väljer han detta framför att ha sex med dig, och dessutom blir sur när du påpekar att du blir ledsen, så bör du göra slut anser jag. Vad ska du med honom till, han får dig bara att må dåligt!

Det är en riktig gris du lever med

• Annita
    Anonym skrev 2021-04-17 23:09:46 följande:

Va? Tycker du att det är otrohet att skriva?

Det tycker jag absolut.
  • Annita

Är du verkligen säker på att han inte gått längre än att bara skriva med andra...?

• Annita
    Anonym (ElinH) skrev 2021-04-18 16:00:34 följande:

Ärligt talat? Nej jag är verkligen inte säker på det . Det var lite därför jag funderade på att skaffa ett typ fejk konto på badoo och se vad det är han håller på med. Men då hade jag tyckt att jag själv var sjuk i huvudet. Är det liksom värt allt det besväret? Och är jag en beredd på att ta reda på sanningen?

Egentligen har jag nog med verktyg för att inse att det här förhållandet inte kan räddas. Min tillit till honom finns inte längre och jag önskar såklart att jag kunde bygga upp den. Men det lär ju knappast gå sålänge han fortsätter att neka och dölja det han håller på med.

Varför ska det vara så svårt att vara ärlig? Jag fattar ju att jag inte är tillräcklig för honom med tanke på att han måste skriva med andra. Men varför kan han inte öppna käften om det istället för att såra mig? Kan vi kalla han egoist?

Vi kan absolut kalla honom egoist!!

Och tänk bort det där om att han skriver med andra för att du inte är tillräcklig! Om han nu inte är "nöjd" med dig så bör han ju göra slut. Att han skriver med andra kvinnor i stort sett mitt framför dig är respektlöst och fruktansvärt elakt. Det har inte med dig att göra, utan beror enbart på hans uselhet!

HAN är inte tillräcklig för DIG. Tycker jag!
Svar på tråden Hjälp mig att förstå hur min sambo tänker