Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Haha ja det är helt galet vad magen kan va så stor när bebis är "liten".
Åh skönt att dom lättat lite iaf! Har du hitta saker som funkar att äta och som inte kommer upp?
Den 23:e är min sista arbetsdag! Längtar dit :)
Jaa dom är rätt nöjda vid vatten! Föredrar havet då de är mer blåsigt där = skönare för mig haha!
Rul avklarat och jag kan äntligen slappna av lite! Magkänslan hade rätt och förra ultraljudet fel, det blir en liten flicka och jag blev framflyttad till 7/12 så redan vecka 20 nu :D
Ja, kroppen är bra underlig på många sätt! ;)
Jodå, glass och chips är en bra höjdare haha!! Låter mig njuta av det som njutas kan.
Åh men då är det inte långt kvar, kämpa :)Åh men grattis! Och så skönt att allt såg bra ut :D och tänk vad magkänslan kan ha rätt! Har ni funderat på lite namn nu då? :)
Jag gjorde ju mitt med nu den 14e, känns så skönt att få se de där bebisarna större och se ut som små barn nu!! :D fick reda på att min moderkaka slutar precis vid öppning med så ska tillbaka när jag är i vecka 32 igen för ultraljud. Hoppas moderkakan flyttat på sig som den ska :)
Helt fantastiskt, namn har vi klart sedan länge! Det är en Islin vi väntar :) kul med extra ultraljud men inte rolig anledning har dock hört att i flesta fall flyttar sig moderkakan iom att magen växer så hoppas det sker för dig.
Åh vad kul med namn! Och ett jättefint namn, inte hört innan faktiskt :) hade ni klart pojknamn med?
Ja, jag inte orolig alls över moderkakan, ser det bara som ett tillfälle att få se den lille igen!
Jag lyckades ju se könet när vi gjorde rul med, fick det även bekräftat. Så nu vet jag och ingen annan. Mannen vill absolut inte veta så ska i isch 20 veckor lyckas hålla mig ifrån att säga hon/han! Haha!
Hade de varit en pojk hade det blivit Julian :) Vad bra att du känner så :)
Men oj vad ?starkt? av din man att ha det så nära men ändå motstå att fråga. Vill du berätta för oss eller ha det helt för dig själv? :)
Haha jag vet! Jobbigt för mig mest tycker jag som inte får försäga mig bara xD
Jag kan säga, gissar att min man aldrig komma trilla in här och veta att detta är jag! Hilma ska få en lillasyster. Känns så overkligt men samtidigt självklart! :) dock har både jag och mannen jättesvårt för flicknamn, medans pojknamn är helt klart (i onödan nu då, haha)!
Åååh grattis! Två töser, fantastiskt ju. Har själv en syster i nära ålder och hon är det bästa som finns <3 dina döttrar kommer skatta sig lyckliga att ha varandra. Hilma är ju väldigt fint och tänkte att ilse passar fint till det? :)
Vad hade ni för pojknamn? :)
På fredag 23/7! Så rätt så snart! Ska bli så kul att få se bebisen igen, är bara ledsen att min man inte får följa med.
Hur gick det för er på rul? :)
Kub idag! Hjärtat slog och fick låg risk. Höll andan ända fram tills att hon sa att hjärtat slog. Nu ser klumpen mer ut som en bebis <3