Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Jag var ju i 40+0 när jag gjorde första så tror de tänkte skitsamma vi vispar på haha!
Nää alltså det är inte jättemysigt! Börjar längta efter min ogravida kropp ganska mycket. Är i 32+0 idag :P så det är lång tid kvar! Tänk snart har ni era små på utsidan <3 Lycka till på hinnsvepningen idag! Håller tummarna att de sätter igång nu!
Aah Hahah. :) men vecka 33, det är ju inte als lång tid kvar för dig heller :D förstår att du känner dig less, man är ju rätt så otymplig haha.
Det gick bra idag. Öppen 2cm så hon vispade runt lite. Nu har jag en jäkla molande värk och hoppas att det ska dra igång :)
Hur har det gått för dig Russin? Har det hänt något? Jag är i vecka 39+0 och så otålig, men ingenting händer?
Jag har blivit mamma till världen mest fantastiska dotter. Hon kom igår kl 02.
Livet är nu komplett
Livet är nu komplett
Jag är med spänd på russin? Tror ju hon kommer först! :D jag har bf idag och förstår helt klart det där med otålig!!
Livet är nu komplett
Åh nu är det ju verkligen nära för dig om du är på bf idag! Stämmer bf som du har fått från ultraljud med dina egna beräkningar?
Enligt ultraljud är mitt bf 12/12, men enligt egna beräkningar är det den 14/12.