• Emmsiii

Bf oktober 2021

Hej alla oktober mammor ??

Jag var på mitt första kub ultraljud igår och jag är gravid i 13+5 idag med mitt första barn och jag kan inte vara mer tacksam än vad jag är just nu ???? känns som allt blev verkligt efter att ha sett bebis. Jag är beräknad den 23 oktober och undrar om det finns någon/några andra mammor här som vill dela tankar och upplevelser med mig?

• Svar på tråden Bf oktober 2021
  • Emmsiii

Vad kul!! Och stort grattis till graviditeten ????

Är det första lr har du barn sen innan ? Vet du vad som väntar oss haha? ????

• Emmsiii
    Smurfem skrev 2021-04-24 06:25:36 följande:

BF 27/10 med en liten pojk <3 v 14, 13+3 idag.

Fick ett missed abortion i november så är så glada att vi kommit såhär långt i denna graviditet. Här där jag bor får jag inget KUB så vi valde att betala för NIPT på en privat klinik, därav vi vet kön redan.

Stort grattis ?? Jag beklagar ditt MA Jag hade själv ett i juli då var jag i v 13.

Har varit extremt tacksam och orolig på samma gång den här gången men efter kub ultraljudet så kunde jag slappna av liiite iallafall rädslan finns ju alltid där samtidigt som man vill njuta av känslan att man faktist bör på sitt barn??
  • Emmsiii
    viljaa skrev 2021-04-24 06:44:40 följande:

Hej och grattis :) jag har BF 31 okt! Vårt andra barn och vår andra Coronabebis:P kub såg bra ut, verkar vara en liten flicka i magen! :) hur mår du?

Hej och tack och grattis till dig med ??

Oj andra coronabebisen Hahaha ???? hur har det varit på förlossningen under Corona tiderna ? Ja är lite rädd för att föda för första gången under Corona ????

Tack för frågan jag mår faktist mkt bättre än jag mått innan ???? allt har lugnat ner sig nu. Hur mår du själv ?
Svar på tråden Bf oktober 2021