• Anonym (Lisa)

    Får aldrig komma som jag vill...

    Kan endast få orgasm via smek på klitoris. Går inte att komma vaginalt. Varken me kuk eller fingrar. Har inte så mycket känsel inuti min vagina. Min man vet det och skulle uppskatta om han kunde slicka mig till orgasm då jag är trött på att endast få orgasm genom smek på klitoris varje gång. Men han orkar aldrig slicka längre än 5 min så leder aldrig till orgasm. Ni tjejer som är lyckligt lottade som kan komma av endast penetration, måste ni få komma oralt med eller nöjer ni er med att bara få komma via penetration.. känns som jag har rätt så tråkigt sexliv :(

  • Svar på tråden Får aldrig komma som jag vill...
  • Anonym (Byt)

    Jag är samma som dig, men man får välja en man som prioriterar bådas njutning och förstår. Det finns män där ute som älskar att slicka, och dom är många!

  • Godisbuske

    Tråkigt att din kille inte vill ge oralsex till orgasm. Jag hade en tjej som har din problem med orgasmer, tog alltid minst 15-20 minuter med tungan, det gjorde jag varje gång i förspel, ibland så hon fick 2-3 om jag fortsatte.

    Många gånger så hade vi ingen sex efter, utan bara för hennes njutning, massage, oralsex och g-punktstimulans med fingrar.

    Har inget råd än att prata med honom eller lämna, för livet är för kort för dålig sex.  Att han skall slicka dig är ingen rättighet men du har rätt att lämna.

  • Anonym (Öppna)

    Kanske ska testa att ha sex med någon annan än din man? Någon som njuter av att ge dig orgasm och inte är så egoistisk och lat. Självklart ska du prata med din man innan och inte gå bakom ryggen.

  • Anonym (Öppna)
    Godisbuske skrev 2021-04-25 11:07:58 följande:

    Tråkigt att din kille inte vill ge oralsex till orgasm. Jag hade en tjej som har din problem med orgasmer, tog alltid minst 15-20 minuter med tungan, det gjorde jag varje gång i förspel, ibland så hon fick 2-3 om jag fortsatte.

    Många gånger så hade vi ingen sex efter, utan bara för hennes njutning, massage, oralsex och g-punktstimulans med fingrar.

    Har inget råd än att prata med honom eller lämna, för livet är för kort för dålig sex.  Att han skall slicka dig är ingen rättighet men du har rätt att lämna.


    Amen till att livet är för kort för att dåligt sexliv.
  • Anonym (Trött)
    Godisbuske skrev 2021-04-25 11:07:58 följande:

    Tråkigt att din kille inte vill ge oralsex till orgasm. Jag hade en tjej som har din problem med orgasmer, tog alltid minst 15-20 minuter med tungan, det gjorde jag varje gång i förspel, ibland så hon fick 2-3 om jag fortsatte.

    Många gånger så hade vi ingen sex efter, utan bara för hennes njutning, massage, oralsex och g-punktstimulans med fingrar.

    Har inget råd än att prata med honom eller lämna, för livet är för kort för dålig sex.  Att han skall slicka dig är ingen rättighet men du har rätt att lämna.


    Det är inget problem att bara kunna få klitorisorgasm utan det vanligaste sättet som kvinnor får orgasm på. Att komma endast av vaginal stimulans är däremot ovanligt.

    Jag skulle uppskatta om du slutar benämna att komma via klitorisstimulans som ett problem, det försämrar kvinnors redan dåliga förutsättningar att få komma vid sex eftersom myten om att det räcker med en kuk för att ge en kvinna orgasm redan är så förankrad i samhället.
  • Bingen
    Anonym (Lisa) skrev 2021-04-25 10:58:32 följande:

    Kan endast få orgasm via smek på klitoris. Går inte att komma vaginalt. Varken me kuk eller fingrar. Har inte så mycket känsel inuti min vagina. Min man vet det och skulle uppskatta om han kunde slicka mig till orgasm då jag är trött på att endast få orgasm genom smek på klitoris varje gång. Men han orkar aldrig slicka längre än 5 min så leder aldrig till orgasm. Ni tjejer som är lyckligt lottade som kan komma av endast penetration, måste ni få komma oralt med eller nöjer ni er med att bara få komma via penetration.. känns som jag har rätt så tråkigt sexliv :(


    Läste ditt inlägg precis nyss! Tråkigt att höra att du känner som du gör, finns det ingen möjlighet att prata med din man om detta? Dem tjejer/kvinnor jag har haft relation med har alla haft lite olika sätt att få orgasm. Vissa har haft jättelätt för att komma medan andra betydligt svårare. Vissa måste enbart smeka klitoris, andra kan få orgasm via penetration eller smek på andra delar av kroppen. För din del verkar du inte ha svårt för att få orgasm utan det handlar mer om orgasm via penetration. Jag tycker inte att du ska fokusera så mycket på de olika sätten att få orgasm utan mer njuta och vara glad att du kan få orgasm och somni ditt fall via smekningar. Sen är det väldigt beklagligt att du har en karl som inte orkar anstränga sig för att du ska få komma - trist att höra!
  • Bingen
    Anonym (Trött) skrev 2021-04-25 11:15:04 följande:

    Det är inget problem att bara kunna få klitorisorgasm utan det vanligaste sättet som kvinnor får orgasm på. Att komma endast av vaginal stimulans är däremot ovanligt.

    Jag skulle uppskatta om du slutar benämna att komma via klitorisstimulans som ett problem, det försämrar kvinnors redan dåliga förutsättningar att få komma vid sex eftersom myten om att det räcker med en kuk för att ge en kvinna orgasm redan är så förankrad i samhället.


    Håller fullständigt med dig!
  • Isaaa93

    Men kvinnor kan ju inte komma vaginalt. Endast 3 % och dom kvinnorna har nog tränat fram förmågan i många år men vet många kvinnor som aldrig kommer lyckas komma vaginalt. Säg åt han att om han ska få knulla dig så måste han slicka dig till orgasm först. Att komma via smek på klitoris är inte kul att alltid behöva fixa själv, kan man lika gärna onanera. Har han inte lärt sig att klitoris är lika viktigt som mannens ollon

  • Godisbuske
    Anonym (Trött) skrev 2021-04-25 11:15:04 följande:
    Det är inget problem att bara kunna få klitorisorgasm utan det vanligaste sättet som kvinnor får orgasm på. Att komma endast av vaginal stimulans är däremot ovanligt.

    Jag skulle uppskatta om du slutar benämna att komma via klitorisstimulans som ett problem, det försämrar kvinnors redan dåliga förutsättningar att få komma vid sex eftersom myten om att det räcker med en kuk för att ge en kvinna orgasm redan är så förankrad i samhället.
    Du har rätt , uttryckte mig lite fel kanske. Hennes problem med att tråkigt att bara komma genom fingrar och inte tunga.
Svar på tråden Får aldrig komma som jag vill...