• Anonym (Sara)

Massage +mens?

Så jävla typiskt. Bokade massagetid för 2 månader sedan. Ska dit imorgon och idag fick jag mens. Asså jag blir så jävla trött. Kan man gå dit ändå? Hur mycket måste man klä av sig?

• Svar på tråden Massage +mens?
  • Fjäril kär

Klart du kan gå på massage. Du är inte naken.

Har du bokat helkroppsmassage så har du trosor på dig och du får en filt över dina privata delar.

• Anonym (Em)

Varför skulle man inte kunna få massage för att man har mens? Trosorna brukar man kunna behålla på. Antar att du använder tampong eller menskopp så massören kommer ju inte ens märka att du har mens om det är vad du är rädd för?

• Anonym (Sara)

Jag har aldrig använt tampong/menskopp :( tycker det är svårt att få till

• Anonym (Typ)

Du skulle kunna ha kortbyxor.

• Anonym (Em)
    Anonym (Sara) skrev 2021-04-29 19:59:17 följande:

Jag har aldrig använt tampong/menskopp :( tycker det är svårt att få till

Har du provat tampax? De är lite lättare att få in i början. Att bara använda bindor känns ju väldigt begränsade och jobbigt. Man känner sig ofräschare med binda och tycker jag.
  • Anonym (E)
    Anonym (Em) skrev 2021-04-29 20:13:06 följande:
    Har du provat tampax? De är lite lättare att få in i början. Att bara använda bindor känns ju väldigt begränsade och jobbigt. Man känner sig ofräschare med binda och tycker jag.
    Varför ens säga att man känner sig mer ofräsch med binda? Vad tillför det? Det är ändå bara i ens huvud.
  • Anonym (Typ)
    Anonym (Em) skrev 2021-04-29 20:13:06 följande:

DU känner dig begränsad och DU känner dig ofräsch.
  • cosinus

Om du använder bindor utan vingar kan jag inte tänka mig att massören ens funderar över saken. De gånger jag fått helkroppsmassage har man ju ändå haft trosor på sig och någon handduk.

Eller så kör du dubbla trosor, eller hotpants över eller...

Klart det går lösa.

Svar på tråden Massage +mens?