• Anonym (Bojor)

Handbojor

Någon som har provat handbojor (i ett sexuellt sammanhang, på skoj eller på riktigt)? Hur kändes det att bli handfängslad? Varför är handbojor ett föremål/verktyg som anses vara sexigt?

• Svar på tråden Handbojor
  • Anonym (Bojor)
    Anonym (E) skrev 2021-05-01 10:04:43 följande:

Jag tycker fortfarande att sånt är väldigt milda saker men det beror väl på vad man är van vid x) Jag räknar mig själv som väldigt vanilj egentligen haha!

Man slår inte jättehårt från början utan ökar intensiteten tills man når gränsen för vad den andra tål, annars blir det ju bara misshandel. Om ens partner inte klarar av att hålla tyst så man stör grannarna finns saker som munbindel, gag ball eller en hoptrasslad sidennäsduk MEN det kan hindra andningen och försvårar användandet av stoppord (grönt, gult, rött är bra ord) så man bör vara ganska erfaren innan man sysslar med sådant.

Ja det byggs väl upp en större tolerans med tiden haha:)

Det som annars ofta används som munkavle är väl silvertejp? Brukar man se på film iaf :)
  • Anonym (E)
    Anonym (Bojor) skrev 2021-05-01 16:43:30 följande:
    Ja det byggs väl upp en större tolerans med tiden haha:)

Det som annars ofta används som munkavle är väl silvertejp? Brukar man se på film iaf :)
    Jag skulle inte använda silvertejp. Det kan ge utslag runt munnen, eller så sitter det inte ordentligt, eller för mycket, eller blir kladdigt, eller nåt annat. Men man kan alltid prova! Det beror ju lite på kvaliteten på tejpen och hur tålig huden är på den där det ska sitta.

En snabb googling påstår på ganska många sidor att limmet är giftigt förresten, så nja. Ta nåt annat. Munkorg kanske...
  • Anonym (Bojor)
    Anonym (E) skrev 2021-05-01 16:53:48 följande:

Jag skulle inte använda silvertejp. Det kan ge utslag runt munnen, eller så sitter det inte ordentligt, eller för mycket, eller blir kladdigt, eller nåt annat. Men man kan alltid prova! Det beror ju lite på kvaliteten på tejpen och hur tålig huden är på den där det ska sitta.

En snabb googling påstår på ganska många sidor att limmet är giftigt förresten, så nja. Ta nåt annat. Munkorg kanske...

Oops, så pass omständigt med tejp alltså... tur att det finns experter som delar med sig av sina goda råd :)
  • Anonym (Ja)

Vi leker ibland "Chef på jobbet och hora i hemmet"-leken.

I det verkliga livet är jag chef på dagarna, men när jag kommer hem blir jag min mans slav och hora.

Han sätter ibland handbojor på mig och förnedrar mig. Jag får krypa på knä i huset och göra allt han befaller mig att göra.

• Anonym (Bojor)
    Anonym (Ja) skrev 2021-05-01 17:25:40 följande:

Vi leker ibland "Chef på jobbet och hora i hemmet"-leken.

I det verkliga livet är jag chef på dagarna, men när jag kommer hem blir jag min mans slav och hora.

Han sätter ibland handbojor på mig och förnedrar mig. Jag får krypa på knä i huset och göra allt han befaller mig att göra.

Intressant lek, vad har handbojorna för betydelse i leken för dig? Och hur känns det att gå från chef på jobbet till undergiven hemma?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Bojor) skrev 2021-05-01 17:42:31 följande:

Intressant lek, vad har handbojorna för betydelse i leken för dig? Och hur känns det att gå från chef på jobbet till undergiven hemma?

Gillar kontrasterna. När jag stänger dörren blir jag en annan.

Handbojorna är en bestraffning för att jag varit olydig.
  • Anonym (Bojor)
    Anonym (Ja) skrev 2021-05-01 17:55:14 följande:

Gillar kontrasterna. När jag stänger dörren blir jag en annan.

Handbojorna är en bestraffning för att jag varit olydig.

Spännande! Använder ni er av riktiga handbojor?
  • Anonym (Slyna)

Sist vi träffades, halsband och koppel, handremmar, allt i tyg och med kardborre. Underbart, jag visste att han hade sånt. Händerna kopplades ihop. Han drog i kopplet så jag satt mig på knä framför, väntade på lov att få suga....

Under sexet kopplades händerna lös ibland men kopplet hölls sträckt...Jag njöt...

• Anonym (Bojor)
    Anonym (Slyna) skrev 2021-05-01 19:31:57 följande:

Sist vi träffades, halsband och koppel, handremmar, allt i tyg och med kardborre. Underbart, jag visste att han hade sånt. Händerna kopplades ihop. Han drog i kopplet så jag satt mig på knä framför, väntade på lov att få suga....

Under sexet kopplades händerna lös ibland men kopplet hölls sträckt...Jag njöt...

Styggt!
  • Vila365

Har både spännt fast några tjejer i sängen som ett X och teasat dem till bristningsgränsen med tunga och leksaker.. Samt använt mjuka bojor av kardborre (dock väldigt starka). Och det har uppskattats mycket. Även som man har jag provat att ha bojorna på mig bakom ryggen, samtidigt som hon teasat mig. Båda varianterna är väldigt trevligt, även om jag föredrar att bestämma.. Så skaffa dig ett bondage startkit och prova er fram!

Svar på tråden Handbojor