Handbojor
Någon som har provat handbojor (i ett sexuellt sammanhang, på skoj eller på riktigt)? Hur kändes det att bli handfängslad? Varför är handbojor ett föremål/verktyg som anses vara sexigt?
Någon som har provat handbojor (i ett sexuellt sammanhang, på skoj eller på riktigt)? Hur kändes det att bli handfängslad? Varför är handbojor ett föremål/verktyg som anses vara sexigt?
Brukar det också involvera lite smisk?
Ja och jag hoppas på det nästa gång. Har redan sett en av piskorna...
Bäst du missköter dig då:P
Jaaaa jag ska se till att vara riktigt olydig!
:)
Har du fått känna på riktiga handbojor någon gång? Typ av en polis eller vakt?
Nej inget sånt.
Tur det!:P
Mm....jag skulle kanske inte ta dem på rätt sätt...
Nästa gång får jag remmar på fötterna med...längtar.
I en IRL situation? Det kan jag förstå.:)
Hur/när började du med allt detta med handbojor, remmar och piskor?
I en IRL situation? Det kan jag förstå.:)
Hur/när började du med allt detta med handbojor, remmar och piskor?
Alldeles nytt för mig...mindre än ett år sedan jag tänkte tanken att vilja bli bunden. Jag träffade en man som utan att behöva säga det fick mig vilja krypa ihop och lyda. Han använder inga attiraljer alls. Bara sitt sätt att vara, jag blev snabbt hans ägda slyna. Det var helt naturligt. Därifrån är steget inre lång till att vilja bli bunden/kopplad....sen rullar det på. Jag visste inte ifjol den här dagen att jag var UG. Det har legat vilande. Nu vill jag dyrka min ägare och hans kuk. Jag vet ändå väldigt lite om denna värld och har bara precis klivit innanför dörren.
Du verkar ändå ha rätt mycket kunskap trots att du är ny. Men vad vet jag... har blivit handfängslad en gång men det var inte i ett sexigt läge tyvärr :)
Koppel alltså, gissar att de inte är till hunden :P
He he....näe till mig. Konstig nog så hade jag kedjekoppel till min hund men tänkte inte ens tanken då. Så nu får jag köpa nytt. Inte på Hööks denna gång.
Det var en ordningsvakt som tyckte att misskötte mig och då blev det handfängsel! Kändes väldigt förnedrande :O
Hoppas det funkar bra med det nya kopplet :)
Å vad hemskt...
Ja det blir nog bra med mitt nya.