• Anonym (Vad skulle ni göra?)

    Om din pojkvän berättar att han köpt sex

    Vad skulle du göra om din pojkvän berättar att han köpt sex? Han ångrar sig, skäms över det han gjorde och det hände när han själv mådde riktigt dåligt.

    Är det bara att dumpa?

  • Svar på tråden Om din pojkvän berättar att han köpt sex
  • Anonym (J)

    Jag hade dumpat. Mackan må hur dåligt som helst men det ursäktar inte att man handlar människokroppar. Jag vill inte ha en kriminell kille. Jag vill inte ha en man som ser en kvinna som en konsumtionsvara.

    Aldrig att jag hade stannat

  • Anonym (Mhm)

    I mitt arbete händer det att jag tar med mig kunder och åker till andra länder i Europa. Det kallas kundvård och tanken är att förena nytta med nöje. Vi har utbildningar och lite sightseeing på dagarna och på kvällarna festar vi.

    Ni anar inte vad vuxna, gifta, upptagna män gör när de får fri tid på kvällen. Det är ett jäkla rännande på de prostituerade på hotellet. Stilettklackarna smattrar hela natten ute i korridoren.

    Då är det gött att frugan är hemma med ungarna så mannen kan få tömma och glömma.

    Sen tar man med sig lite tax-free till familjen så att frugan känner sig påtänkt.

    Jag föraktar torskarna men de är mina kunder. Jag behöver inte umgås med dem på fritiden som tur är.

  • Anonym (pratat)

    Jag hade frågat varför han ångrar sig och varför han skäms. Jag hade frågat honom hur och vad han valde sitt köp av tjänsten, dvs var det övertänkt och väl utval av någon som säljer sexuella tjänster för att de vill det eller om det blev första bästa från närmsta hallick. Jag skulle även fråga honom vad det var  han mådde dåligt av vid den tidpunkten. Sen skulle jag väl ta det därifrån.

  • Anonym (Vad skulle ni göra?)
    Anonym (pratat) skrev 2021-05-01 15:51:18 följande:

    Jag hade frågat varför han ångrar sig och varför han skäms. Jag hade frågat honom hur och vad han valde sitt köp av tjänsten, dvs var det övertänkt och väl utval av någon som säljer sexuella tjänster för att de vill det eller om det blev första bästa från närmsta hallick. Jag skulle även fråga honom vad det var  han mådde dåligt av vid den tidpunkten. Sen skulle jag väl ta det därifrån.


    Alltså det var inte via en hallick. Det var av en tjej som frivilligt sålde sex. Han sa att han aldrig skulle vilja köpa sex av en tjej där det uppenbart är sexhandel typ.
  • Anonym (M)

    Jag tänker att han nog verkligen ångrar sig eftersom han valde att berätta för dig och ville att du skulle veta. Hade ju varit lätt annars att hålla tyst om det.

    Det är bara du som kan avgöra om du kan leva med det. Själv hade jag utgått ifrån omständigheterna, hans personlighet osv. Sexköpare är förstås inte en enda stereotyp utan olika slags människor de med.

  • Anonym (pratat)
    Anonym (Vad skulle ni göra?) skrev 2021-05-01 15:53:23 följande:
    Alltså det var inte via en hallick. Det var av en tjej som frivilligt sålde sex. Han sa att han aldrig skulle vilja köpa sex av en tjej där det uppenbart är sexhandel typ.
    Då har ingen skada skett och han borde inte varken ånga det eller skämmas. Släpp det båda två och lev livet som ni vill. The past is past.
  • Anonym (K)
    Anonym (Vad skulle ni göra?) skrev 2021-05-01 15:29:04 följande:

    Vad skulle du göra om din pojkvän berättar att han köpt sex? Han ångrar sig, skäms över det han gjorde och det hände när han själv mådde riktigt dåligt.

    Är det bara att dumpa?


    Han skulle åka ut så jävla snabbt att han skulle glömma bort vad han heter. Det finns en stark möjlighet att han skulle få väldigt ont också under tiden.....
  • Anonym ("KNOLL-ARABEN")
    Anonym (J) skrev 2021-05-01 15:32:13 följande:

    Jag hade dumpat. Mackan må hur dåligt som helst men det ursäktar inte att man handlar människokroppar. Jag vill inte ha en kriminell kille. Jag vill inte ha en man som ser en kvinna som en konsumtionsvara.

    Aldrig att jag hade stannat


    Vad menar du med "kriminell"? Behöver ju inte innebära att han knullade i Sverige.
  • Anonym (Vad skulle ni göra?)
    Anonym ("KNOLL-ARABEN") skrev 2021-05-01 16:35:10 följande:

    Vad menar du med "kriminell"? Behöver ju inte innebära att han knullade i Sverige.


    Det var i Sverige
  • Anonym (K)
    Anonym ("KNOLL-ARABEN") skrev 2021-05-01 16:35:10 följande:
    Vad menar du med "kriminell"? Behöver ju inte innebära att han knullade i Sverige.
    Så då är det helt ok, bara för att det inte är olagligt....?
Svar på tråden Om din pojkvän berättar att han köpt sex