• Em98

Kvinnors syn på bisexuella män.

Tycker det är tråkigt med alla fördomar i tidigare meddelanden. Jag respekterar folks preferenser, och tycker inte det är fel välja bort bisexuella, men att slänga ur sig en massa påståenden om hur en person är till följd av deras sexuella läggning känns väldigt regressivt.

• Em98
    Anonym (SP) skrev 2025-05-14 17:47:20 följande:
    Hat? Statistik är inte hat. Att inte vilja ligga med bisexuella är inte heller hat. Det är en preferens.
    Fast många här verkar ha mycket fördomar kring bisexuella och känner avsmak inför deras existens. Jag respekterar preferenser, men sådana tankegångar är inte precis positiva.
  • Em98
    Anonym (d) skrev 2025-05-14 16:46:09 följande:
    Man behöver inte hata alla man inte vill ha en relation med.

Jag hatar  inte folk med gummy smile heller bara för att jag aldrig skulle kunna tända på dem. Eller korta män för den delen, det är osexigt men inte hatar jag dem för det.

Skulle absolut kunna vara vän, men aldrig någonsin mer än så.

Varför kan du inte bara acceptera att vissa känner avsmak för vissa saker, som exempelvis bisexualitet?
    Tror inte avsmak är något att bygga en vänskap kring.
  • Em98
    Anonym (SP) skrev 2025-05-14 21:03:14 följande:
    Nu får vi nog skilja på avsmak för att ligga med en person och avsmak för själva personen. Det är två helt olika saker.
    Självklart, men båda verkar ha uttryckts om jag tolkat kommentarerna rätt.
  • Em98
    Anonym (d) skrev 2025-05-14 21:19:19 följande:
    Missförstår du på allvar eller?

Det är inte direkt så att jag ligger med mina vänner liksom.
    Du skrev att du känner avsmak för bisexualitet, så jag tolkade det som att du gör det generellt sett.
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.