• Anonym (Kukdiggaren)

    Kvinnors syn på bisexuella män.

    Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

    Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

    Skulle ni vilja delta? Titta på?.

    Vad har ni för tankar?

  • Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (Aldrig)

    Aldrig i livet. Jag är monogam och kräver 100% trohet av min partner annars är det slut och ut.

  • Anonym (Olika)

    Det handlar ju inte om att du är bisexuell utan snarare att du är polygam. Du behöver vara öppen med att du vill träffa andra då och då den dagen du träffar en kvinna.

  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (Olika) skrev 2021-05-03 18:30:10 följande:

    Det handlar ju inte om att du är bisexuell utan snarare att du är polygam. Du behöver vara öppen med att du vill träffa andra då och då den dagen du träffar en kvinna.


    Du har en poäng där. Jag har nog aldrig förstått det där med monogami.
  • Anonym (Oerhört trogen och hetero)

    Jag tycker att sex mellan män är oerhört avtändande och skulle aldrig ha ett förhållande med en bisexuell man.
    Tycker att det är äckligt med en massa sex vid sidan av också, så nej du ligger inte högt i kurs hos mig när det kommer till en eventuell relation.

  • Anonym (Nope)

    Nej jag skulle INTE vara ok med det. Jag skulle inte heller  vara tillsammans med en bisexuell man, även om han inte sög kuk under vårt förhållande. Vill enbart ha en heterosexuell man.

  • Anonym (Nej tack)

    Jag tänder inte på det. Hade inte velat leva med någon som ska suga kuk vid sidan av. Jag är öppen som person och har inget emot bi eller gaykillar men jag vill inte ha sex med dem ändå. Jag blir avtänd om min man skulle vilja vara med en annan man på det sättet. Gillar tex. gruppsex men vill att männen ska vara dyngkåta på tjejerna. Då tänder jag på alla cylindrar.

  • Anonym (emma)

    Nej, med all respekt för dig och andra bisexuella män, så vill jag absolut inte ha en sådan partner. Dels är jag 100% monogam, dels finner jag män som tänder på män avtändande, så bara den vetskapen skulle sabba hela grunden för förhållandet - även om han var mig trogen och inte sög av andra män.

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Ja jag skulle kunna tänka mig det men i så fall bara om jag var med och fick titta på eller som en trekant, och att det var med en kille som vi båda är bekväma med. inte någon random. Absolut inte med en gaykille utan isf med en likadan kille, dvs en som är mestadels hetero men binyfiken. Skulle kunna tycka att det var sexigt. Skulle dock aldrig vilja se honom med en annan kvinna, usch. 

  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2021-05-05 14:06:17 följande:

    Ja jag skulle kunna tänka mig det men i så fall bara om jag var med och fick titta på eller som en trekant, och att det var med en kille som vi båda är bekväma med. inte någon random. Absolut inte med en gaykille utan isf med en likadan kille, dvs en som är mestadels hetero men binyfiken. Skulle kunna tycka att det var sexigt. Skulle dock aldrig vilja se honom med en annan kvinna, usch. 


    Vad skulle du tycka om att få ha kontrollen över det hela? Du får bestämma när och vem din kille skulle suga?
  • MammAmma

    Hmm. Jag har absolut inget emot bikillar och tycker att samkönat sex killar emellan är ashett. Men jag skulle inte vilja ge min kille något slags "hall pass" bara för att det vore killar han ligger med, och jag går generellt inte igång på tanken att dela honom med andra (rent teoretiskt - har varken partner eller varit i den sitsen förr).

    Skulle nog kanske kunna tänka mig det, som en gemensam grej däremot, med en bisexuell kille. Det är en av mina främsta fantasier; bisexuell trekant, eller kanske rentav triad, med två män.

Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.