Kvinnors syn på bisexuella män.
Om jag fick vara med så?
Det var så det började för min del.
Om jag fick vara med så?
Generellt sett är mitt sexliv inget jag pratar vitt och brett om, men på en direkt fråga skulle jag inte ljuga om att jag haft killsex, eller gruppsex, eller något annat sexuellt.
Är det en dealbraker för den jag träffar så är det bra att vara ärlig.
Ibland känns det som att tjejer jag frågar om specifika saker däremot har svårare med sanningen. Frågar jag o m antalet tidigare sexpartners så kan det tydligen vara för privat för vissa.
För att citera en person på forumet:
"När något avviker från normen så finns det alltid de som känner ett behov av att förfasa sig,vara nedlåtande, elaka, eller på annat sätt kommentera. Ju mer man avviker från normen, desto mer sticker det i vissas ögon. Det är, tyvärr, mänskligt att reagera så på saker som går utanför de sociala ramarna för vad som anses normalt eller accepterat."
Jag respekterar allas preferenser, men eftersom det inte syns att man är bisexuell så blir det ju viktigt för den tjej jag träffar att fråga om det är viktigt för henne.
Mina preferenser har mest med.fasaden att göra och jag ser ju om hon är tjock, har vanställd överläpp eller dålig hållning.
Förvisso kan nätdejting och manioulerade bilder lura iväg mig på mindre lyckade dejter, men verkligheten kommer alltis ikapp.
Hittills har ingen av de som frågat om mina tidigare sexuella erfarenheter sett det som en dealbraker, så jag kan inte annat än att tro att för de allra flesta spelar det ingen roll.