Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 21:26:36 följande:
Fast likt förbaskat är fortfarande extremt många fördomar om bisexuella män.
Trots att bisexuella män inte är en och samma person. Alla bisexuella män ligger inte med män. Alla bisexuella män är inte otrogna. Alla bisexuella män säger inte att dom är bisexuella öht. Vilket gör det helt logiskt att många kvinnor som hatar bisexuella män faktiskt har legat med säkert flera bisexuella män utan att personerna sagt något och hon inte haft någon aning om det. För hur skulle hon veta? Läsa hans tankar eller? Kolla på hur han rörde armen eller vickade på huvudet på något konstigt bisexuella sätt?
Det är det som är jävla dumt med era sätt och skriva. Ni känner avsmak för något ni inte ens kan se. Något osynligt. Okej om personen säger att dom är bisexuella. Dissa på hur mycket ni vill. Men så länge inte personen säger något eller visar det kan ni omöjligt veta. Alla vill inte berätta sin sexualitet. Går alla strighta och säger att dom straighta stup i kvarten bara för klargöra att dom inte är bisexuella?
Någon träffar sin livs kärlek och dom är gifta i 15 år och superlyckliga och har barn och familj och han säger helt plötsligt. Jag är bisexuell och hon nej fyfan vad äckligt uch du har ljugit hela våran relation. Nu gör jag slut buhuu på en mikrosekund så slutar jag nu älska dig och vara attraherad av dig... Sen träffar hon ny. Kanske samma visa? Hur fan ska någon veta om någon är bisexuell? Står inskrivet nånstans i pannan eller? Vissa trycker undan det helt enkelt.
Skulle det hända?
Men ni får ju tycka vad ni vill. Ni får ha vilka preferenser och åsikter ni vill. Det får jag också ha.
Tycker bara det är skum diskussion. Väldigt få vet om att jag är bisexuell och ingen skulle vetat det om jag sagt något men känner ingen som helst skyldighet att sögs något heller.
Ja, jag skulle göra slut direkt. Precis som jag skulle göra slut om jag fick reda på att han köpt sex eller gjort något annat jag inte vill ha att göra med. Tycker inte att det är ett dugg konstigt. Om man inte berättar en så stor del av en själv, så har man ju helt klart lurat den andra. Grovt.