• Anonym (Kissi)

    Analsex

    Min sambo och jag har varit ett par i 4 år och bor tillsammans sedan 3. Jag gillar vanlig passionerad sex och 2-3 ggr/v är normalt för mig när man bor ihop. Han tycker att jag är jättetråkig som inte vill ha analsex, eftersom han säger att alla tjejer han haft har ställt upp på detta. Jag trodde att han älskade MIG. Jag älskar att suga och kan hålla på länge och sväljer, får det i ansiktet och är porrig av mig på flera sätt och ser bra ut. Har aldrig upplevt att mannen jämt tjatar och bara tänder på analsex. Vad är detta? Förmodligen tycker han att jag inte är tillräckligt trång eller nåt. 

    Vi har gjort det 2-3 gånger, men det gör så sjukt ont och jag gillar inte alls det. Hade önskat att att han accepterade. Tydligen har hans ex alla gillat det, men när jag frågar bland mina väninnor så är det inte många som gillar analsex.

    Hur tycker ni andra därute? Är det jag som är tråkig?

  • Svar på tråden Analsex
  • Anonym (E)

    Så du ska ha ONT i sängen för att han ska vara nöjd?


    Knäa han mellan benen och säg att oj men jag tänder på detta...

  • Anonym (,)

    Nej, jag gillar inte heller analsex. Tycker det gör ont och är inte ett dugg skönt. Hade mina killar velat hade jag vägrat. Men haft tur att båda mina längre förhållanden inte varit intresserade av analsex.

    Fråga din kille om ni kan testa med strap-on eller gurka på honom. Eller om han vill att du tvingar honom till nåt i sängen. Han måste förstå att det är helt sjukt att förvänta sig att du ska ställa upp på det.

    Alla har INTE analsex.

  • Anonym (Lolo)

    Nej, långt ifrån alla gillar analsex. Men oavsett, du ska aldrig göra något i sängen som du inte vill göra. Hade dumpat den dumme jäveln snabbare än snabbast.

  • Drottningen1970

    Din kille vill alltså att du ska ställa upp på nåt som gör ont på dig, och tänder dessutom på det.

    Så sjukt. Det där är inte kärlek.

  • Anonym (,)

    Jag blir på riktigt orolig för dig ts, du blir ju utsatt för nåt du inte vill och får ont av.

    Stå på dig om att du inte vill. Säg att han får skaffa nån annan då (det lär han inte göra, men kanske fattar han allvaret).

    Han måste sluta. Eller så måste du byta ut honom. Du är ingen sexleksak för honom, du är hams flickvän som han borde älska och vara rädd om.

  • Anonym (Qwetty)

    Han gör ju uppenbarligen något fel om det gör ont. Du måste va ordentligt upphetsad och avslappnad. Använd glidmedel.

  • Anonym (Lolo)
    Anonym (Qwetty) skrev 2021-05-04 19:49:47 följande:

    Han gör ju uppenbarligen något fel om det gör ont. Du måste va ordentligt upphetsad och avslappnad. Använd glidmedel.


    Eller så respekterar han att hon inte vill.
  • Anonym (Ali)

    Fick tjata länge på min tjej innan hon tog den analt.

  • Anonym (,)

    Men upphetsad och avslappnad blir man ju inte om man inte gillar analsex.

  • Anonym (Lolo)
    Anonym (Ali) skrev 2021-05-04 20:04:33 följande:

    Fick tjata länge på min tjej innan hon tog den analt.


    Idiot
Svar på tråden Analsex