• Lucifer91

BIM Juni

lidhu skrev 2021-06-17 05:39:40 följande:

Mätte min temp nu på morgonen och den var 36,46, jag blev glad då det hade indekerat att ägglossning skett. Bara för att kontrollera att det stämde mätte jag igen och fick då 36,25, 36,30, och 36,27. Flera stycken som var ganska mycket lägre. Kan jag verkligen lita på den första mätningen? Känns som att den blev fel i och med att alla andra mätningar blev så mkt lägre

Oj va svårt.. när jag mätt så som du så har de varit någorlunda samma siffra. Hmm. Skippa tempen idag o kör imorgon kanske? Eller hur känner du?
  • Lucifer91
    Salladen skrev 2021-06-17 07:29:37 följande:

Tänkte egentligen testa mig imorgon men jag körde idag istället, (BIM-2 - -3) och det var tokblankt, inte en tillstymmelse till ett andra streck. Så jag ger upp hoppet för denna omgången.

Hoppas det går bra för er andra! :)

Åh nej gör inte de.. läst om MÅNGA här i dessa forum som plussat så mycket senare. Av egna erfarenheter.. jag plussade med dottern på bim +2 och då endast super super svagt..

visade sig att jag är en låg hormonstörande.. o då tar de lite längre tid.. så ge inte upp än (:
  • Lucifer91
    Salladen skrev 2021-06-17 12:05:15 följande:

Åh tack! Tror jag blev lite nedslagen eftersom jag hade lite mensvärksliknande smärtor igår. Plus att jag tog ett testa tidigt som då ska ge 99% säkerhet på typ BIM -4

Men tror inte jag kommer testa mer om inte mensen blir sen.

Jag ger inte upp hoppet men är försiktig med tankarna haha

Kvittar hur säkert testet ska bara innan bim, för är man en låg hormonare tar de lite längre tid. Säger detta av egen erfarenhet :)
  • Lucifer91
    Anonym (Först) skrev 2021-06-17 14:14:16 följande:

Har det hänt fig? När tog du det och vilket test var det ?

Jag tror jag hade något sånt från tento från restlagret. Dotter är 2,5 nu så minns inte haha. Men vet att jag plussade svagt någon dag efter bim.
  • Lucifer91

Hej, nc bekräftade min ägglossning cd 16. Är nu på cd 22

Igår fick jag mjölkiga flytningar, och sen ingenting under dagen, o sen nu ikväll igen. O nu sedan en stund tillbaka har jag såna ?dragnings smärtor? från underlivet o en bit upp. Är de någon som har upplevt samma? O va i hela friden är de som händer?

• Lucifer91

Jag skrev ju igår att jag haft mjölkiga flytningar i 2 dagar från & till..

igårkväll hade jag sån molande värk i magen o dragnings smärta.. så idag tog jag ett ÄL test för igen, fast än att jag snart har bim.. o då är de såhär?!

Skickar även med bild på min tempning..

• Lucifer91

Ok, här kommer testet... ska tillägga att i förrgår när jag tog ett när jag upptäckte flytningarna va de helt blankt.

• Lucifer91
    Anonym (Först) skrev 2021-06-18 14:50:34 följande:

Du är gravid

Gravid? De är ju ett ägglossningstest :p
  • Lucifer91
    Salladen skrev 2021-06-18 15:36:40 följande:

Ser definitivt en svag linje, så spännande!!

Ja hade varit spännande om de varit ert grav test.. detta är ett ägglossningstest :p så jag förstår ingenting..
  • Lucifer91
    lidhu skrev 2021-06-18 15:50:40 följande:

Du skulle fortfarande kunna vara gravid! Är du på äl + 7? LH test visar ju ofta två streck om man är gravid. Jag hade tagit ett gravtest om jag var du

Ja precis, ÄL +7... får kanske ta ett testa tidigt imorgon med morgon urin... men man blir ju bara besviken om de är blankt även om de kan synas om några dagar. Tyckte bara de va märkligt att de kom ett svagt streck när jag redan haft ögglossning
Svar på tråden BIM Juni