BIM Juni
Jag har exakt samma symptom som dig och vi har ju BIM samtidigt? Testade mig igår med ett tidigt test och det var helt negativt. Så besviken för det var ändå på BIM -4. Jag väntar nu till att testa på söndag.
Har dock en fråga - om jag fick positivt ÄL test förra måndagen den 24/5 och de då säger att ÄL sker om 1-2 dagar dvs tis eller ons, betyder det då att jag idag på torsdag är ÄL +8/9? I så fall kanske det är lite tidigt att se trots att det är BIM -4? Hur skulle ni resonera/räkna?
Hoppas så mycket att jag är gravid!
Och ni alla andra också såklart ????
Ja fick du positivt äl test den 24, så hadde du troligtvis äl den 25 eller 26. Och således bara på äl+8-9. :). Jag hadde bekräftad äl den 24 med tempratur. Testade oxo positivt på äl test den 22 så har 100% koll på min äl den a månaden. Jag är alltså på äl+10 idag, bim-4 och det är fortfarande tidigt att testa för mig! Så det är ju ännu tidigare för dig :). Betyder inte att du inte ka få ett plus imorgin, det kan du ju, men sannolikheten är ju mindre :). Jag har testat varje dag från äl+6 haha jag kan inte stå emot att testa så det är ingen idé att ens försöka haha xD
Ska du testa imorgin igen? :)<3