Inlägg från: mari123 |Visa alla inlägg
  • mari123

Är detta våldtäkt?

KAN vara men du kommer ingen vart juridiskt. HELT OT....men om jag får välja mellan pest och kolera *typ* att bli våldtagen i en park av ett okänt äckel eller min pojkvän...............så väljer jag pojkvännen varje dag i veckan. Min lilla gubbe som jag legat med så många gånger........

• mari123
    Anonym (nej) skrev 2021-05-07 16:58:57 följande:
    Då har du nog inte riktigt förstått vad våldtäkt innebär..Gråter
    JO jag kan förstå vad våldtäkt är men OM man har turen att få välja mellan pest och kolera så är det väl 110% bättre att bli våldtagen av sin egen pojkvän än av ett okänt svin i en park? eller du kanske tänker att du väljer han i parken? Mindre traumatiskt?
  • mari123
    Anonym (Japp) skrev 2021-05-07 17:19:49 följande:
    Ja det låter ju verkligen mindre traumatiskt att bli våldtagen av någon man litar på, kanske till och med älskar, någon som påstår sig älska en. I sitt eget hem dessutom.

Det skapar säkert inte alls trauma.
    Nä det är ju att välja mellan pest och kolera! Mer eller mindre traumatiskt. Jag väljer att bli våldtagen av den egna pojkvännen i 10 fall av 10. Ett okänt äckel kan ju ha sjukdomar på hela skalan och jag kan bli med barn med ngn jag inte vet vem det är. Så känner jag och andra väljer den okända i parken.....och det är vackert så
  • mari123
    Anonym (*) skrev 2021-05-07 17:45:46 följande:
    Men du är ok med att ha barn med någon som har våldtagit dig så länge du vet vem han är? Du verkar inte riktigt förstå att om man blir våldtagen, så kommer man att känna sig våldtagen, även om våldtäktsmannen är ens partner. Det kommer inte att kännas lättare bara för att det är ens partner.
    Med all respekt för dina känslor så ger jag dig mina NÄ jag skulle inte föda ett barn som blivit till av en våldtäkt utan gjort en tidig medicinsk abort OM jag inte ville ha just det barnet. Jag skulle ALDRIG vilja föda ett barn som blivit till av ett okänt äckel i en park......OM det inte var så att jag i tio år längtat att bli gravid och så händer det. ALLT är relativt här i världen och inget är svart eller vitt.
  • mari123

Det är ALDRIG okej med våldtäkt och om man blir utsatt av sin man/pojkvän/partner så ska man genast avlägsna sig och kontakta polis. Sannolikt läggs allt ner för ord står mot ord men i alla fall. Man har LÄMNAT och kan börja ett nytt liv

• mari123

Man ska komma ihåg att om man anmäler sin pojkvän/sambo/man för våldtäkt och han inte erkänner och håller med så är det meningslöst. Ord står mot ord och det vore ju fasansfullt om kvinnans ord värde tyngre?  I en demokratisk stat

• mari123
    Anonym (*) skrev 2021-05-07 19:13:54 följande:
    Det är väl ingen som har påstått att kvinnans ord ska väga tyngre?
    Nä och GUDSKELOV för det och det säger jag som har döttrar....
Svar på tråden Är detta våldtäkt?