• Extremfanatiker

    Orakade damer (Fetisch)

    Till att börja med: Det är länge sedan vi extrem-fetischister som endast går igång på orakade kvinnor hade våra sötebrödsdagar Skrattande


    Nu till min egentliga fråga:

    Jag är så pass insiktsfull att jag inser att jag tillhör en grupp män som är försvinnande liten. Men jag undrar huruvida det finns andra män (eller kvinnor?) här på Familjeliv som fullständigt tappar lusten om de gör en missbedömning och plötsligt hamnar i sängen med en rakad kvinna?

    För mig är det lika otänkbart att ha sexuellt umgänge med en intimrakad kvinna som med en annan man. Att ha en fetisch kan vara otroligt tillfredsställande emellanåt, men också extremt handikappande, förstås.


    Admin på Orakad.com
  • Svar på tråden Orakade damer (Fetisch)
  • RuneBert

    Jamen grattis att du har hittat din grej. Men tack men nej tack - jag föredrar helrakat alla dagar i veckan

  • Anonym (M)

    Bara en lite nyfiken fråga, måste det vara helt orakat och få växa helt fritt, eller är det okej med ansat och fixad bikinilinje?

  • Extremfanatiker
    Anonym (M) skrev 2021-05-06 16:44:48 följande:

    Bara en lite nyfiken fråga, måste det vara helt orakat och få växa helt fritt, eller är det okej med ansat och fixad bikinilinje?


    För egen del så är det inte okej. Du förstår, för mig handlar det inte om att "fixa" utan om att "förstöra/skända" Drömmer

    Det är full buske som gäller.
    Admin på Orakad.com
  • Anonym (Blääääh!)

    Efter att ha råkat på buskfetischister både på internet och i verkliga livet så rakar jag fiffi varje gång jag duschar. Eller kanske inte men 5 ggr i veckan ca.

    Jag brukade vara av åsikten att män som gillar rakat är smygpedofiler och att det är naturligt med könshår men jag har gjort helt om i den frågan. Blääääh för buskfetischister, bläääh för könshår och jag kommer fortsätta raka snippan med militärisk disciplin tills jag dör.

  • Extremfanatiker
    Anonym (Blääääh!) skrev 2021-05-06 17:03:43 följande:

    Efter att ha råkat på buskfetischister både på internet och i verkliga livet så rakar jag fiffi varje gång jag duschar. Eller kanske inte men 5 ggr i veckan ca.

    Jag brukade vara av åsikten att män som gillar rakat är smygpedofiler och att det är naturligt med könshår men jag har gjort helt om i den frågan. Blääääh för buskfetischister, bläääh för könshår och jag kommer fortsätta raka snippan med militärisk disciplin tills jag dör.


    Att kalla dem smygpedofiler är väl kanske att dra för stora växlar ...

    För all del, raka på du, om du har stor behållning av det Cool
    Admin på Orakad.com
  • Anonym (Blääääh!)
    Extremfanatiker skrev 2021-05-06 17:09:56 följande:
    Att kalla dem smygpedofiler är väl kanske att dra för stora växlar ...

    För all del, raka på du, om du har stor behållning av det Cool
    Den stora behållningen är att slippa en situation som med mitt ex. Han pratade om min buske, vilka kvinnor han trodde hade buske och buskar i allmänhet mest hela dagarna.

    Baserat på sidan du är admin för, ditt val av visningsbild och att du startat detta ämnet så skulle jag inte bli jätteförvånad om du var min ex.   
  • Extremfanatiker
    Anonym (Blääääh!) skrev 2021-05-06 17:23:18 följande:
    Den stora behållningen är att slippa en situation som med mitt ex. Han pratade om min buske, vilka kvinnor han trodde hade buske och buskar i allmänhet mest hela dagarna.

    Baserat på sidan du är admin för, ditt val av visningsbild och att du startat detta ämnet så skulle jag inte bli jätteförvånad om du var min ex.   
    Ah, jag förstår dilemmat ... Lever man med en extrem buskfetischist så är det lätt att man blir reducerad till en buske. Jag förstår ditt ex tämligen begränsade periferiseende likaväl som jag förstår dig. Här tror jag det handlar mycket om: Lika barn leka bäst.

    Jag vågar till och med sätta mitt eget könshår på att jag inte är ditt ex (trots att jag administrerar Orakad och har denna visningsbild).
    Admin på Orakad.com
  • Anonym (Redwine)

    Jag instämmer till fullo med ts.
    Jag blir totalt avtänd om en kvinna är rakad.

    Jag är en man som uppskattar det vackra
    det finns, det sexiga, det underbara
    det kvinnliga och det naturliga

    Finns inget vackrare en en kvinna med en
    vacker tät buske
    då vaknar blyklubban omedelbart och ställer sig i givakt,
    Är hon rakad är det bara hoppas att man har skyddsskorna på sig.

    Det är ju också betydligt mer ohygieniskt att raka bort håret
    så jag undrar varför man gör så

  • RuneBert
    Anonym (Redwine) skrev 2021-05-06 18:03:07 följande:

    Jag instämmer till fullo med ts.

    Jag blir totalt avtänd om en kvinna är rakad.

    Jag är en man som uppskattar det vackra

    det finns, det sexiga, det underbara

    det kvinnliga och det naturliga

    Finns inget vackrare en en kvinna med en

    vacker tät buske

    då vaknar blyklubban omedelbart och ställer sig i givakt,

    Är hon rakad är det bara hoppas att man har skyddsskorna på sig.

    Det är ju också betydligt mer ohygieniskt att raka bort håret

    så jag undrar varför man gör så


    Aahh pubespoeten filosoferar
  • Extremfanatiker
    Anonym (Redwine) skrev 2021-05-06 18:03:07 följande:

    Jag instämmer till fullo med ts.
    Jag blir totalt avtänd om en kvinna är rakad.

    Jag är en man som uppskattar det vackra
    det finns, det sexiga, det underbara
    det kvinnliga och det naturliga

    Finns inget vackrare en en kvinna med en
    vacker tät buske
    då vaknar blyklubban omedelbart och ställer sig i givakt,
    Är hon rakad är det bara hoppas att man har skyddsskorna på sig.

    Det är ju också betydligt mer ohygieniskt att raka bort håret
    så jag undrar varför man gör så


    Kul att stöta ihop med en annan likasinnad! Jag håller förstås med på samtliga punkter.

    Det kanske borde överväga att ansluta dig till gemenskapen på min community (orakad.com). Jag har en känsla av att du är av det rätta virket Glad
    Admin på Orakad.com
Svar på tråden Orakade damer (Fetisch)