• Anonym (Hur?)

Hur träffar man som ful kvinna en partner?

Jag är inte en snygg kvinna. Visst jag är inte överviktig men ser förskräcklig ut i ansiktet samt har väldigt små bröst. Har inlett förhållanden men som i det senaste ville han att jag skulle operera mina bröst större, i ett tidigare förhållande ville han att jag skulle fixa till mitt ansikte. Jag kan såklart fixa till saker, men det kostar ju en massvis. Hur hittar man en partner som ful kvinna?

• Svar på tråden Hur träffar man som ful kvinna en partner?
  • Anonym (alma)
    Anonym (Hur?) skrev 2021-05-06 22:02:05 följande:

Jag är inte en snygg kvinna. Visst jag är inte överviktig men ser förskräcklig ut i ansiktet samt har väldigt små bröst. Har inlett förhållanden men som i det senaste ville han att jag skulle operera mina bröst större, i ett tidigare förhållande ville han att jag skulle fixa till mitt ansikte. Jag kan såklart fixa till saker, men det kostar ju en massvis. Hur hittar man en partner som ful kvinna?

En ful äldre man?
  • Gameofthrones

Det handlar nog inte om det att vara gul utan du väljer fel män. Våga ta den andra killen som du känner att det finns ngt där. Istället ta den som är mer förbjuden.

• Anonym (visa det fina en har?)

Jag tror att du får försöka hitta något med din kropp eller ansikte som är fint eller du kan få fint och visa det och försöka dölja resten så gott det går.

Jag är jätteful. Verkligen jätteful. En hel del av det är bara sån jag ser ut men även ärr efter en grov misshandel där jag blev skuren med rakblad i ansiktet för att jag skulle bli ännu fulare. Så ful att killar (men spec. andra kvinnor av nån anledning) stirrar på mig.

Men jag har en fin figur. Väldigt fin om jag får säga det själv. Så jag visar den så mycket jag kan/som är socialt accepterat för att dra fokus från ansiktet. När jag lägger upp foton på social media är 3 av 4 på min röv. Keps är en bra grej för då hamnar ansiktet i skugga.

Framhäv det som är fint...kanske du har snygga ben eller något? och ragga med det. om jag skulle ragga så skulle jag använda röven. Blir kanske lite svårt att ha en konversation med den men den är min bästa feature så jag hade använt den. Hitta din och använd den.

• Anonym (Jenny)

Alltså du ska verkligen inte ändra på dig för nån man!

Herregud verkligen inte. Jag tycker jag själv är rysligt ful men har lyckats ha flera långvariga relationer med normala män som ser helt okej ut. Nu har jag även sambo å barn. Det mesta handlar väl om ens karisma, samt att framhäva de fina man har. Jag har tex långa ben och smal midja, har ofta framhävt det via klädsel och fått mkt komplimanger för det. Om nån ber dig ändra på något via operation så ska du be dom ta sig i röva.

• Anonym (Q)
    Anonym (Jenny) skrev 2021-05-06 23:42:18 följande:

Alltså du ska verkligen inte ändra på dig för nån man!

Herregud verkligen inte. Jag tycker jag själv är rysligt ful men har lyckats ha flera långvariga relationer med normala män som ser helt okej ut. Nu har jag även sambo å barn. Det mesta handlar väl om ens karisma, samt att framhäva de fina man har. Jag har tex långa ben och smal midja, har ofta framhävt det via klädsel och fått mkt komplimanger för det. Om nån ber dig ändra på något via operation så ska du be dom ta sig i röva.

Så rätt ingen partner ska tvinga dig. tror du e fin

Var stolt snygg o kåt
  • Anonym (Bzzz)

Ha sex i mörker, vägra vara med på kort, fixa till dig osv
  • RenLuft

Låter mer som om dina före detta killar har dragit ner ditt självförtroende och självkänsla. Klart du kan finna kärleken!

Och klart att alla människor är vackra för någon eller fler. Det spelar ingen roll om dina storlekar på bröst. Har du fin personlighet, så blir du även fin på utsidan.

Du är säkert inte ful som du tror!

Men jag kan säga såhär: Även om du var det, så innebär det att du kommer bara lockas av män som ser din personlighet! ;)

Många gånger tror man att man är ful, för att andra har sagt det, du är säkert inte ful!!
  • Anonym (O)

Svårt att bedöma hur ful du är när vi inte vet hur du ser ut. Men är det så att du är väldigt ful (rent objektivt sett) så får du gå efter män som spelar i samma liga, alltså inte snygga män. Som kvinna är det inte speciellt svårt att hitta en man, inte ens om man är ful. Däremot får du ju då sänka dina krav och gå efter män som också är fula för någon snygg man kommer du då inte att få. Du kanske får någon som inte är lika ful som dig men ändå ful.

• Anonym (Medelmåttig man)

Kan säga att för många män så är faktiskt personligheten viktigast. Det låter klyschigt osv men du har nog mest bara stött på idioter.

Sen angående brösten så är det nog bara mest porr skadade män som vill ha stora bröst. Det ÄR faktiskt mer estetiskt med mindre fastare bröst än stora och hängiga bröst.

Du duger nog precis som du är, för rätt man. Du har bara inte träffat honom ännu. Lycka till!!
  • Spucks

Skönhet är ju helt subjektivt. Det finns säkert män som tycker du är snygg och sedan finns det män som tycker att ditt ansikte blir snygg eftersom de vet att du är fin inuti.
    Jag tror ditt problem är heller att du råkade falla för skitstövlar. Om du har en man/pojkvän som vill att du förändra din kropp enbart för utseendets skull (dvs inte av halsöskäl) så skulla jag rekommendera dig att dumpa honom direkt. Om en kille anser att det är viktigt med stora bröst, ska han väl leta efter en kvinna som har dem, istället för att inleda ett förhållande och sedan krävar att kvinnan operera sig för att uppfylla hans önskemål.

• Anonym (Therese)

Jag är också ful. Jag har platt huvud, sneda framtänder och små bröst.

• Anonym (.)

..Blir ihop med en ful man?

..Nä men allvar. Skärp till dig, vi alla ser lika, olika ut menade jag givetvis.
    Så det löser sig nog för dig ts, ska du se!
    Ha det bäst. Trevlig Helg.

• Anonym (!)

Har du stor rumpa och luktar gott, så bör det inte vara något problem!Skål
  • Anonym (Sara)

Jag säger samma som i alla liknande trådar skrivna av män. Se dig omkring i din omgivning. Visst finns de gott om männ7skor som jnte är traditionellt snygga som har partners?

I praktiken väljer folk inte partners enbart baserat på traditionella skönhestnormer.

Visst har man ett försprång om man är lagom snygg, särskillt på nätdejting och liknande. Men många många träffar sina partners paå jobbet, via bekanta och gemensamma intressen.

• Pinnen2

Om du fixar till brösten kan det på sin höjd göra det lite lättare att hitta ligg men för en relation borde det ha noll effekt. En man som vill att du ska ändra på brösten är inget du vill vara tillsammans med. Har inga bra råd då jag själv inte vet hur man får en partner men förstår att det är mer inställning än utseende det hänger på.

• Richard88

Jag kan säga helt ärligt att jag som man inte går så mycket på utseende. Har du ett vackert inre så blir utsidan minst lika fin. Sen måste det ju såklart finnas attraktion mellan varandra men när en tjej/kvinna har ett fint inte så kommer jag bli attraherad av hennes yttre ovasett vikt/utseende/längd osv.

• StudierKemi
    Richard88 skrev 2021-05-07 21:01:56 följande:

Jag kan säga helt ärligt att jag som man inte går så mycket på utseende. Har du ett vackert inre så blir utsidan minst lika fin. Sen måste det ju såklart finnas attraktion mellan varandra men när en tjej/kvinna har ett fint inte så kommer jag bli attraherad av hennes yttre ovasett vikt/utseende/längd osv.

Vilket kap han är.. *spärrar upp ögonen* Hoppas att jag inte går och blir otrogen. ;)
  • Richard88
    StudierKemi skrev 2021-05-07 22:08:03 följande:

Vilket kap han är.. *spärrar upp ögonen* Hoppas att jag inte går och blir otrogen. ;)

Vet inte om du driver eller inte hehe. Men jag är seriös med det jag skrev och inte nå dåligt raggnings sätt haha. (Y)
Svar på tråden Hur träffar man som ful kvinna en partner?