• Freddie K

    Jag är som en hund

    Ja, jag är som en hund. Jag är snäll, lojal och rumsren och jag kan vara din bästa vän! Om du inte är dum mot mig för då biter jag dig! 


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Svar på tråden Jag är som en hund
  • flygrl
    Anonym (Så är det) skrev 2021-05-07 09:49:13 följande:

    Tror nog du tänker lite för högt om dig själv, hundar har en AVSEVÄRT högre intelligens än dig. Kan sträcka mig till att du är som en fästing, ingen tycker du om, du ställer bara till med besvär, en parasit.


    TS är tveklöst en av forumets absolut vettigaste och trevligaste medlemmar så lägg ner för fan! Skulle deffo behövas fler som honom inte bara på FL utan i världen överlag.
  • flygrl
    Freddie K skrev 2021-05-07 08:10:49 följande:

    Ja, jag är som en hund. Jag är snäll, lojal och rumsren och jag kan vara din bästa vän! Om du inte är dum mot mig för då biter jag dig! 


    Du är go du, Freddie Kruger! Uppskattar att du finns här på FL!

    Kram från flygrl!
  • Anonym (Hulda)
    Freddie K skrev 2021-05-07 08:10:49 följande:

    Ja, jag är som en hund. Jag är snäll, lojal och rumsren och jag kan vara din bästa vän! Om du inte är dum mot mig för då biter jag dig! 


    Jag är som en dörrmatta. Välkommen att torka skorna på mig, jag klagar aldrig. Hej!
  • Aniiee

    Det är bra, Freddie.

    Jag är väl mer som en alv. Artig, högtravande, svår att bli vän med och jävligt långsint när det kommer till oförrätter.


    -Are you the prey? -No, we are the hunters!
  • Freddie K
    flygrl skrev 2021-05-07 22:18:39 följande:
    TS är tveklöst en av forumets absolut vettigaste och trevligaste medlemmar så lägg ner för fan! Skulle deffo behövas fler som honom inte bara på FL utan i världen överlag.
    flygrl skrev 2021-05-07 22:20:54 följande:
    Du är go du, Freddie Kruger! Uppskattar att du finns här på FL!

    Kram från flygrl!

    Åh, tack! . Du är go du med! . Skulle behövas fler som dig med!

    Kram från mig! .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2021-05-07 23:50:09 följande:

    Det är bra, Freddie.

    Jag är väl mer som en alv. Artig, högtravande, svår att bli vän med och jävligt långsint när det kommer till oförrätter.


    Jo, en alv passar bra på dig, men jag gillar alver. De är lite egna. .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • flygrl
    Aniiee skrev 2021-05-07 23:50:09 följande:

    Det är bra, Freddie.

    Jag är väl mer som en alv. Artig, högtravande, svår att bli vän med och jävligt långsint när det kommer till oförrätter.


    Ja, det är kanske en alv du är. Speciell, ingen dussinmänniska men det är nog inget du eftersträvar heller och jag uppskattar att du är så speciell. Skönt med unika individer. Fast...?jävligt långsint?...bits du?
  • flygrl
    Freddie K skrev 2021-05-08 06:53:46 följande:

    Åh, tack! . Du är go du med! . Skulle behövas fler som dig med!

    Kram från mig! .


  • Anonym (Många verkar vara det.)

    Många karlar verkar ha en del hund i sig. Min sambo tex. Han bondade direkt med min hund och hon blev helt frälst i honom. Fast det är min hund egentligen och han har 0 hundvana sedan innan.

    Tror hon kände en slags instinktiv samhörighet. kanske pga slafsande när de äter eller något. Eller hårigheten. Kan nog vara hårigheten. 

  • Freddie K
    Anonym (Många verkar vara det.) skrev 2021-05-09 07:54:10 följande:

    Många karlar verkar ha en del hund i sig. Min sambo tex. Han bondade direkt med min hund och hon blev helt frälst i honom. Fast det är min hund egentligen och han har 0 hundvana sedan innan.

    Tror hon kände en slags instinktiv samhörighet. kanske pga slafsande när de äter eller något. Eller hårigheten. Kan nog vara hårigheten. 


    Haha! .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Freddie K

    Jag blev faktiskt utskälld av en hund förra sommaren när jag var i Norrköping, men den hunden är lite speciell med. Han gillar inte män och speciellt inte män i hatt.


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Aniiee
    flygrl skrev 2021-05-09 03:35:14 följande:
    Ja, det är kanske en alv du är. Speciell, ingen dussinmänniska men det är nog inget du eftersträvar heller och jag uppskattar att du är så speciell. Skönt med unika individer. Fast...?jävligt långsint?...bits du?
    Nja, bits gör jag nog inte, men jag kommer allt ihåg vad Amanda gjorde mot mig 1993.... det ska hon inte tro att hon kan komma och låtsas som att det är förlåtet, bara för att det är 28 år sen.
    -Are you the prey? -No, we are the hunters!
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2021-05-09 12:54:54 följande:
    Nja, bits gör jag nog inte, men jag kommer allt ihåg vad Amanda gjorde mot mig 1993.... det ska hon inte tro att hon kan komma och låtsas som att det är förlåtet, bara för att det är 28 år sen.
    Never forget. Never forgive, right? .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2021-05-09 16:37:34 följande:
    Never forget. Never forgive, right? .
    Jag är mer ett fan av Forgive, but never forget, men förlåtelse kräver ju lite mer av den som vill ha förlåtselse än att tid ska gå.
    -Are you the prey? -No, we are the hunters!
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2021-05-09 16:47:41 följande:
    Jag är mer ett fan av Forgive, but never forget, men förlåtelse kräver ju lite mer av den som vill ha förlåtselse än att tid ska gå.
    Jo, kanske det. Jag har i alla fall svårt att glömma och förlåta. Kan också vara jäkligt långsint av mig!
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Freddie K
    Nimzay skrev 2021-05-10 05:00:38 följande:

    För min del är jag nog i så fall mer som en katt, Mjaaauuu...!KattFlört


    Spinner du om man kliar dig på magen? .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
Svar på tråden Jag är som en hund