• SynthiaGD

    Ge cred till snoppar?

    Brukar ni ge cred om killen ni är med har stor kuk?
    Jag brukar inte säga nånting iallafall eller på något sätt visa att jag är mer tillfreds med det, men har fått höra "ska du inte säga nåt om hur stor den är?" det är så jävla ocharmigt. Om du själv vet det, varför måste någon annan säga det till dig?

  • Svar på tråden Ge cred till snoppar?
  • Anonym (Pelle)

    Är du inte mer tillfreds med en stor kuk? Om inte, så ska du ju inte säga det.

  • Anonym (M)

    Det är väl alltid trevligt med komplimanger tycker jag. Inte konstigare än att en man säger till en kvinna att hon har en trång fitta. Däremot skulle jag aldrig be någon att säga det, ska förstås vara uppriktigt sagt isåfall.

  • Anonym (Busig)

    Förut när jag var yngre och hade massa ons och kk så brukade jag kommentera kuken om den var bra - vilket de flesta kukar är. De flesta är helt ok i storlek och form. Var extra skön så fick han veta det med. Vissa passar man bättre ihop med oavsett storlek.

  • SynthiaGD
    Anonym (Busig) skrev 2021-05-08 14:40:23 följande:

    Förut när jag var yngre och hade massa ons och kk så brukade jag kommentera kuken om den var bra - vilket de flesta kukar är. De flesta är helt ok i storlek och form. Var extra skön så fick han veta det med. Vissa passar man bättre ihop med oavsett storlek.


    jag har sagt till en kille att han har perfekt kuk, som var liten. för att formen va bra. allt sånt som är uppenbart som storlek tillexempel behöver ju inte bekräftas en gång till
  • Anonym (K)

    Skulle nog mer uppskatta om hon jag ligger med vill göra det fler gånger än storleken på min kuk, ett bevis på att det vi gjorde var bra.

  • Tallkåda

    Jag ger alltid cred. Oftast säger jag att han är skön....för det är ju i princip alla kukar.

    Vissa är vackra, som min partners i mina ögon perfekta kuk. Han får alltid massa cred för sin kuk mm. Andra är stora och kanske ådriga då kan jag säga att de är maffiga, stora eller något sånt....

  • Anonym (Z)

    Skulle hellre få cred för att vara en bra älskare än för storleken på kuken.
    Just me....

  • Anonym (K)
    Anonym (Z) skrev 2021-05-18 13:21:22 följande:

    Skulle hellre få cred för att vara en bra älskare än för storleken på kuken.

    Just me....


    Äntligen ett vettigt och bra svar! Jag tycker upplevelsen man har tillsammans är viktigare än utseende på ett kön. Och som jag skrev, ett kvitto på att det var bra sex är för mig att hon vill träffas igen.
  • Anonym (Fulingen)
    SynthiaGD skrev 2021-05-08 13:11:01 följande:

    Brukar ni ge cred om killen ni är med har stor kuk?


    Är det inte mer trendigt att trycka ner och förlöjliga män?

    Har man sett en snopp så har man sett alla.
    Dom är lika fula.
    Och så vidare.
  • Anonym (Självkritik är svårt)
    Anonym (Fulingen) skrev 2021-05-18 15:25:43 följande:
    Är det inte mer trendigt att trycka ner och förlöjliga män?

    Har man sett en snopp så har man sett alla.
    Dom är lika fula.
    Och så vidare.
    Män skall skämmas för sitt kön och inse att manligt är fult...
Svar på tråden Ge cred till snoppar?