• Anonym (TS)

    Partnerbyte och ett rent helvete i underlivet

    Från att ha varit gift och haft samma sexpartner i flera år, alltid sett mig som normal och fräsch i underlivet. Aldrig haft några problem med BV eller sådant. 
    Men nu har vi skiljt oss och jag träffade en ny man för några månader sedan. 
    Vi hade kondom i början och allt var som vanligt därnere. Det var när han sagt att han testat sig och inte hade något som vi började ha oskyddad sex.
    Då började helvetet. 
    Jag började mellanblöda, lukta hemskt därnere och det kliade. 
    Fick konstaterad BV av gyn som behandlade mig med flagyl vagiatorer. Men blev inte testad för någon könssjukdom.
    Med flagylen blev det helt bra igen, kände igen mig själv därnere igen. Jag och partnern hade fullt upp på varsitt håll en period. Men när vi sågs efter ett tag och hade sex så började problemen därnere igen. Denna gången fick jag även en enorm smärta!!
    Jag fick en ny tid hos gyn, de konstaterade återigen att jag hade BV, och att jag dessutom fått en livmoderhalsinflammation som berodde på en sexuellt överförbar sjukdom, men inte heller nu togs det tester för könssjukdom?? 
    Fick ny antibiotika -Dalacin och dyxoferm....skulle även skjuta upp mensen med progesteron.
    Ont som attan efter några dagars behandling ringde jag gynakuten. De tyckte att jag skulle avvakta. 
    Nu rinner det en konstig tunn vätska från underlivet som är blodblandad och vattning men luktlös. Vad kan detta vara? Någon som har erfarenhet av detta?

    Vad kan jag ha fått för något?

    Ps. Bad partnern att testa sig på nytt.

Svar på tråden Partnerbyte och ett rent helvete i underlivet