Inlägg från: Anonym (misstänksam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (misstänksam)

Partnerbyte och ett helvete i underlivet

Rent spontant känns det som mannen ljugit om sitt test.
    Jag hade inte litat på honom även om han påstår att han gjort nytt.
    Gå och testa dig själv för att få konkreta svar.

Det är inte ovanligt att underlivet får spel när det kommer in en ny bakterieflora i spelet. Jag reagerade tom på min egen man efter att vi kört med kondom ett par månader efter en förlossning, när vi sedan började utan igen blev jag också helt konstig, med klåda bland annat. Men att du helt plötsligt får mellanblödning och ont låter jättekonstigt.

Har ingen aning om vad förkortningen står för som du skrivit men jag hade testat mig om jag var du, för att komma åt roten till problemet.

• Anonym (misstänksam)

Rent spontant känns det som mannen ljugit om sitt test.
    Jag hade inte litat på honom även om han påstår att han gjort nytt.
    Gå och testa dig själv för att få konkreta svar.

Det är inte ovanligt att underlivet får spel när det kommer in en ny bakterieflora i spelet. Jag reagerade tom på min egen man efter att vi kört med kondom ett par månader efter en förlossning, när vi sedan började utan igen blev jag också helt konstig, med klåda bland annat. Men att du helt plötsligt får mellanblödning och ont låter jättekonstigt.

Har ingen aning om vad förkortningen står för som du skrivit men jag hade testat mig om jag var du, för att komma åt roten till problemet.

• Anonym (misstänksam)
    Anonym (Behöver han inte ha gjort) skrev 2021-05-08 19:11:56 följande:
    Han behöver inte ha ljugit om sitt test. Han kan ha vart ren när han tog det men smittats efteråt.
    Förstår din poäng, men man kan väl inte säga till en relativt ny sexpartner att "jag är testad och clean" om man har legat med andra efter att testet togs?!

Låter för mig helt ologiskt.

Så även om han var testad och clean, men legat med andra efter det så är hans påstående om sjukdomsfri en lögn, för det kan han inte veta.

Oavset så anser jag att han ljugit. 
Svar på tråden Partnerbyte och ett helvete i underlivet