Gravid efter IVF
Hej!
Ser att ni va några som undrar lite om lutinus, jag är ingen expert men gjorde en lyckad ivf i nu februari och är i v.15 nu. :)
Angående lutinus fick jag tre paket utskrivet och jag var också nojig över nedtrappningen och gillade inte tanken av att sluta tvärt. Hade tur nog ett paket över + några tabletter ifrån en annan insättning som jag använde till nedtrappning.
Först använde jag upp alla tre paket enligt ordination ifrån denna insättningen varpå jag sedan körde på mitt sparade paket och tog 2 tabletter i en vecka för att sedan köra på 1 tablett i en vecka. Dom 2-3 sista tabletterna jag hade efter veckan med 1 tablett tog jag sedan varannan dag.
Sista veckan såg jag även till att ta lutinus på kvällen precis innan jag skulle lägga mig för natten för tänkte att upptaget är bäst då eftersom man ligger ner.
Hoppas allt går vägen för er, håller tummarna :)!!
Finns det några negativa effekter vad du vet att äta det över ordination? Jag fick utskrivet nu i 3paket nu 3ggr per dag så drygt två v till. Jag fick positivt gravtest 30/4. Ultraljud nu i slutet nästa vecka. Är kluven till lutinus läker och gör hinnorna sköra, haft problem med småblödningar..