Gravid efter IVF
Förresten, egentligen helt irrelevant nu men fick ni nidblödning? Jag väntade och väntade, och när jag inte fick det så trodde jag att det var kört men så var det ju inte!
Förresten, egentligen helt irrelevant nu men fick ni nidblödning? Jag väntade och väntade, och när jag inte fick det så trodde jag att det var kört men så var det ju inte!
Till Alwayschoklad! Åh, allas värsta mardröm. Lider med dig! Är det vanligt? Usch!! Kram
Har du fått en blödning?
Om jag förstått det rätt så har vi kommande ultraljud 27/5, 31/5, 3/6, 4/6 (2 st). Kanske flera som är här som har annat datum. Åh, håller tummarna för oss allihopa. Om ni orkar, så vore det kul att få uppdatering. Jag tänker mycket på ?Alwayschoklad?..så hemskt. Undrar om det dock är vanligt? Usch! Här går dagarna snigel-sakta, på det är jag såå trött, hela tiden, värst på dagarna.
Till dig som har ultraljud imorgon den 27/5. Lycka till nu! Det kommer gå fint!
Självklart Krizty88. Åh, till en helt annan sak, som inte är det viktigaste men. Har ni gått upp i vikt under IVF processen och efteråt. Jag tänker inte på själva graviditeten egentligen. Alla som genomfört ivf vet ju om vilken process det är och att man tar det lugnare, dvs inte tränar lika mycket, tar det lugnare än tidigare och äter mer, dvs unnar sig. Själv så tränade jag en del innan, men ivf, gör att man känner sig uppblåst, öm, emotionellt slut,trött etc. Har gått upp 2 kg.. är så trött nu, så jag jobbar och kommer hem och vilar. Typ det jag orkar med just nu.
Hurra!!!Grattisgrattis!
Slappna av nu och njut av graviditeten!
Jag har mitt nästa fredag 4juni. Jättenervös.
Bula21:
Lycka till för dig med nu på måndag!
Ja det är tråkigt att ingen annan får följa med in. jag tänkte ha med mig sambo via Skype. Kanske är ett alternativ för er med?
Åh, grattiskramar! Fy tusan vad lättad du måste vara! Vilken vecka + dag är du i? Jag skulle ha mitt vul på fredag, men det har blivit ändrat, så nu är det redan på onsdag den 2/6. På min pojkväns födelsedag..hoppas hoppas. Annars blir det en riktig dålig tajming!
Ja, det var till dig. Förstår inte riktigt hur man räknar. Jag är i vecka 8 idag. Om du är 7 + 3, är det vecka 8 då? Trodde det innebar vecka 7 plus tre dagar.
Så, min tur imorgon, första vul. Så nervös. Och idag har jag mått så illamående med. Nu hem och vila. Så mycket som kan gå fel.. försöker vara positiv. Håll tummarna för oss
Till Snuffen5: grattis! Så kul. Har ni försökt många gånger med IVF? Jag har inte gjort donation men är gravid på mitt tredje IVF försök. Vul idag för att se om hjärtat slår. Håller tummarna för att det går bra för er!
Ville säga hej då till er alla, tyst missfall. fick reda på det på vul. Önskar er alla det bästa så kanske vi ses här snart igen. Givetvis väldigt ledsen