Gravid efter IVF
Stort lycka till till er alla! Jag fick ha med mig min sambo faktiskt. Så länge han var symptomfri var vi välkomna båda två!
Stort lycka till till er alla! Jag fick ha med mig min sambo faktiskt. Så länge han var symptomfri var vi välkomna båda två!
Det fanns ett litet paket med pickande hjärta där inne. 13 mm och perfekt storlek för sin vecka. Helt otroligt.
Men vad fint! Jag har ställt fråga nu till kliniken på 1177 om jag måste komma ensam eller om sambon också är välkommen :)
Lycka till idag!!!
Åh, grattiskramar! Fy tusan vad lättad du måste vara! Vilken vecka + dag är du i? Jag skulle ha mitt vul på fredag, men det har blivit ändrat, så nu är det redan på onsdag den 2/6. På min pojkväns födelsedag..hoppas hoppas. Annars blir det en riktig dålig tajming!
Ja, det var till dig. Förstår inte riktigt hur man räknar. Jag är i vecka 8 idag. Om du är 7 + 3, är det vecka 8 då? Trodde det innebar vecka 7 plus tre dagar.
Så, min tur imorgon, första vul. Så nervös. Och idag har jag mått så illamående med. Nu hem och vila. Så mycket som kan gå fel.. försöker vara positiv. Håll tummarna för oss
Kuuuuul! Grattis! Min kompis blev det men fått missfall x 4 :/ hon är 41
Vad ska barnet heta? :) är mannen glad/lättad?
Kommer barnet få ha kontakt med sina tjeckiska rötter sen?
Hon sa inte att det måste röra en själv specifikt. Jag har aldrig behövt göra ivf som tur är och skulle aldrig göra äggdonation pga att man då berövar ett barn dess identitet. Som du ser exempel på här ovan är ju donatorn anonym. Det omöjliggör ju att barnets rättigheter till att känna till sin bakgrund och sina föräldrar.
Kaninbunny- du är ett as. Lämna forumet