Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Ni korta män

Anonym (Normalt) skrev 2021-05-16 10:48:46 följande:
    "Hur många nicks har du?"
    många
    "Det är upp till männen att tacka nej till kvinnor de finner oattrakriva. Hur skulle kvinnor komma undan med inte falla dig i smaken annars? :)"

Män är som grupp inte lika kräsna som kvinnor.
    "Korta kvinnor ses inte generellt som oattrakriva heller , så det går inte att jämföra korta kvinnor och korta män på det sättet om man nu envisas med att bara koncentrera sig på manlig/kvinnlig skönhetsideal."
    Eftersom kvinnor som grupp är kortare kan inte vi män som är långa kräva jämnlånga kvinnor eftersom det inte finns tillräckligt många.

För de flesta män är kvinnans skönhet viktigare än längd.

Vi långa män räcker inte till och sedan får kvinnor ge upp kravet på längd och istället komma med bortförklaringar personlighet, humor, självförtroende.
    Eller inte.

Så du menar på allvar att inga korta män kan ha fel på personlighet, humor, självförtroende, annars vet du knappast att det är bortförklaringar när du inte ens känner människorna.

Det finns många långa män med personlighet, humor, självförtroende?
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 19:05:20 följande:

Man kan inte styra vad man attraheras utav. Det är inte bara det fysiska jag inte gillar med mulliga. Jag tycker det visar på dålig karaktär också. När man inte tar hand om sin kropp. Det är ottraktivt.

Tack, för länken.

Jag försöker förlänga livet ytterligare genom att hålla mig i bra form också. Ingen tror på hur gammal jag är

?Man kan inte styra vad man attraheras utav.?

Det gäller även kvinnnor som inte gillar korta män med små händer.
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 19:14:04 följande:

Kvinnor kan gå ned i vikt väldigt enkelt. Män kan inte bli längre.

Så kvinnor har det lättare.

Det är irrelevant om kvinnan blir inte attraherad av korta män med små händer.

Tror du att kvinnan blir mer attraherad av korta män med små händer om hon går ner i vikt?

Eller hur är relevant?
  • Anonym (K)
    Anonym (Ointresse) skrev 2021-05-16 20:43:11 följande:

Dörren går ju åt båda håll. Det spelar ingen roll om han har händer som dasslock är 2 m lång och en hästballe. Föredrar han en smal vältränad tjej så gör han. Det är inte bara kvinnor som väljer.

Givetvis, men det innebär i praktiken att båda Pelle och tjocka kvinnan förblir singlar , så på vilket sätt hjälper detta Pelle?

Och om tjocka kvinnan bantar och blir smal och vältränad och hon vill inte ha Pelle , vad hjälper detta Pelle?
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 19:55:31 följande:

Nej, man får väl försöka hitta en kvinna som attraheras av annat än längd och stora händer.

Och vad gör du om ingen av dem är smala?

:)
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 21:13:46 följande:

Appropå dasslock.

Alla kvinnors dröm kille

Det är väl din drömkille.

Han är rätt oattrakriv.

Alexander Skarsgård är nog mer populär hos damerna.

194 cm och stora händer?
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 22:39:37 följande:

Jag försöker undvika att matcha dom som inte är det.

Men hur många är kvar om de som inte gillar korta män med små händer inte matchar dig?
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 22:50:13 följande:

Jasså, det duger alltså inte bara med stora händer och muskler?

Självklart inte.
  • Anonym (K)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-16 22:52:50 följande:

Ha ha - den var bra - "det är väl din drömkille"

Då tycker jag iofs Gustav Skarsgård med tunt hår är snyggare - han är lite för lång bara, men jag har ju konstig smak på killar

Ja , han är riktigt kul att umgås med också.

Jag tycker att båda Alex & Gustaf är väldigt trevliga och charmiga.

Så det är inte bara deras utseende som kvinnor gillar.

Jag tycker absolut inte att de är för långa , men smaken är som baken.
  • Anonym (K)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-16 23:22:59 följande:

Jaha känner du dom...

Ja jag har hört att dom är trevliga...

Nej Gustav hade nog intresserat mig också trots att han är lång-jämfört med mig iaf om jag ska vara ärlig ha ha,

men sen är ju dom kändisar så det kanske många tjejer gillar också kanske??

Jag känner de lite grann via jobbet.

Absolut det är många tjejer som gillar dem.
  • Anonym (K)
    Anonym (Sammakrav) skrev 2021-05-17 08:11:25 följande:

Skillnaden mellan honom och den feta kvinnan är att hon kan banta.

Han kan inte göra något åt sin längd alltså måste han hitta en kvinna som accepterar att han är kort vilket de flesta kvinnor inte gör så hans utbud är mindre.

Hon kan välja att vara smal genom att banta och kan alltså till skillnad från honom påverka sin situation och däri ligger orättvisan.

Men VILL man inte fatta så hjälper inte femhundra inlägg.

Är du möjligen an av alla sockerfeta kvinnor som vill bli älskade för den ni är?

Jag har storlek 34 - 36 i kläder.

Det är du som inte fattar att om kvinnan vill inte ha dig spelar ingen roll för dig om hon väger 50 eller 500 kg.

Men du är nog en av de männen som ingen kvinna vill ha på grund av din personlighet , så du skyller på att alla är för feta , även de som väger 40 kg.

Men du fattar tydligen inte skillnaden mellan att inte fatta och inte hålla med dig.

En av anledningarna att du är singel?
  • Anonym (K)
    Anonym (Sammakrav) skrev 2021-05-17 08:11:25 följande:

Skillnaden mellan honom och den feta kvinnan är att hon kan banta.

Han kan inte göra något åt sin längd alltså måste han hitta en kvinna som accepterar att han är kort vilket de flesta kvinnor inte gör så hans utbud är mindre.

Hon kan välja att vara smal genom att banta och kan alltså till skillnad från honom påverka sin situation och däri ligger orättvisan.

Men VILL man inte fatta så hjälper inte femhundra inlägg.

Är du möjligen an av alla sockerfeta kvinnor som vill bli älskade för den ni är?

Men det är förståeligt att alla vill bli älskade för den man är.
  • Anonym (K)
    Anonym (Sammakrav) skrev 2021-05-17 08:54:16 följande:

Men det gäller inte korta män och eller män med liten kuk?

De kan sitta och ruttna tycker du?

Citera gärna var har jag skrivit att korta män och eller män med liten kuk ska inte bli älskade för vilka de är.

Men alla kan bara välja en partner som är villig.

Om ingen duger får man förbli singel.

Det gäller alla såklart.
  • Anonym (K)
    Anonym (Sammakrav) skrev 2021-05-17 09:21:40 följande:

Kvinnor kan påverka sitt utbud av möjliga partners genom att banta.

Män kan inte påverka sitt utbud av möjliga partners genom att bli längre och/eller förstora kuken.

Ser du skillnaden?

Jag förstår vad du skriver , men håller inte med dig.

Ser du skillnaden?

Få kvinnor vill ha en man med din synsätt.

Så det ses inte som extra utbud utan jobbiga män man vill slippa.
  • Anonym (K)
    Anonym (Sammakrav) skrev 2021-05-17 10:05:20 följande:

Men du har fortfarande VALMÖJLIGHETEN att anpassa dig.

Du har valmöjligheten att äta råttkött.

Tar du valmöjligheten?
  • Anonym (K)
    Anonym (Sammakrav) skrev 2021-05-17 10:15:09 följande:

Det är ju vanlig matematik och där handlar det inte om åsikt.

Det handlar inte om din åsikt heller.

Pelle / du och alla dina nicks är singlar , eftersom kvinnor vill inte banta ner sig för att möta dina preferenser , eller vill ens ha dig oavsett vikt.

Alla förstår att det är bara du med massa olika nicks , så det hjälper inte att du hittar på att du är gift och 190 cm ibland när du inte får svaren du önskar som ofrivillig singel Pelle.
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-17 11:40:59 följande:

Men eftersom du uppenbarligen inte bryr dig ett dugg om ditt utseende.

Hur kan du då ställa krav på att en kille ska se ut efter dina preferenser? För jag antar att du har en massa preferenser.

Har du längd preferenser / kuk preferenser så kan ju mannen inte göra ett dugg åt det.

Men återigen så kan du gå ned i vikt för att attrahera fler män.

Att inte anpassa sig efter dina preferenser är ej synonymt med att inte bry sig om sitt utseende.

Kurviga kvinnor har inte heller problem med att attrahera män , men eftersom de vill inte ha dig , ska de inte banta för din skull.
  • Anonym (K)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 15:35:15 följande:

Vad vet du om hur korta män har det och hur de mår? Du gör svepande gissningar och tror att någon köper det?

Hon vet lika bra som du och dina 100 nicks vet om hur kvinnor har det.
Svar på tråden Ni korta män