Ni korta män
Du och andra i denna tråd visar väldigt tydligt att ni inte förstår hur kvinnor fungerar. Men jag ju kontra med att jag vet hur du och andra kortväxta tänker, att ni alltid skyller på er längd, när det i själva verket är annat som brister.
Om du tror att alla kvinnor är som i statistiken, så tror du fel. Du vet inte ens om att det är skillnad på önskningar och krav.
Men fortsätt använda din offerkofta, du får väl vänta på att akademikerkvinnorna inser att ni är dom som de ska gifta sig med. Ja, om de bantar förstår, du ska ju inte behöva ha en kvinna som har mer än 18 i BMI. Lycka till!
Många skriver att det finns korta män som får massor med kvinnor. Det tvivlar jag inte på. Men de får jobba mer för det än långa och de har andra egenskaper som kvinnorna anser vara attraktiva.
Förövrigt så blir det lite lättare för mig att jag söker smala tjejer. Just pga att det är akademiker kvinnor generellt som är smala också. Lågutbildade har större andel överviktiga.
Så jag sätter krokben på mig själv. Men jag vill ju inte vara tillsammans med någon som inte attraherar mig heller ?