Inlägg från: Anonym (Tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej)

Ni korta män

Anonym (Normalt) skrev 2021-05-16 08:58:33 följande:

Tyvärr är min penis kortare än 20 cm men jag har gillat läget.

När man skriver att man inte vill träffa någon med pyttekuk menar de flesta inte att man måste ha en enorm. Normalstor - gärna grov - räcker gott och väl
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Normalt) skrev 2021-05-16 11:40:35 följande:

Många kvinnor tycks anse att 13-15 cm är en pyttekuk när man ser vad som skrivs på olika forum.

13 cm och under är litet och begränsar sexlivet för mycket , 15 är helt lagom :)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 11:43:40 följande:

De flesta kvinnor är inte som du. Sex är inte så viktigt för många kvinnor och särskilt inte kuk storleken. Många menar på att man kan kompensera det på anses sett.

Vad de däremot inte kan kompensera med är att de vill känna sig Petite och kvinnliga. För det behöver dom en lång man. En kort man så känner hon sig stor och klumpig. Vågar inte bära klackar osv...

Sexlivet är inte så viktigt för många kvinnor? Hahaha, du är en riktig komiker. De allra flesta kvinnor gillar sex och vill ha sex - bra sex. Att man kan kompensera en väldigt liten kuk med fingrar och tunga är något killar med väldigt liten intalar sig.

I ditt huvud vill kvinnor känna dig små och kvinnliga - kvinnlig betyder förresten inte liten. Majoriteten kvinnor skiter fullständigt i det, tror du vi väljer skor utefter mannen? Hahaha :)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Steffe) skrev 2021-05-16 11:46:42 följande:

Exakt så

Så du tror alltså också att de flesta kvinnor inte tycker sex är viktigt? Det blir ju otroligt tydligt varför ni har problem med att träffa kvinnor. De allra flesta kvinnor gillar sex och vill ha sex - bra sex. Vill dina partners inte ha sex med dig beror det på att du suger på att knulla eller inte blir attraherade av dig.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 12:48:35 följande:

Jag har ännu inte träffat någon kvinna som vill ha lika mycket sex som mig. Och jag läser hela tiden inlägg på familjeliv om kvinnor som inte vill ha sex.

Så min slutsats är att det är få kvinnor som har ett intresse av sex. De prioriterar annat förutom när de vill göra barn.

Det är inte bara i mitt huvud.

www.revelist.com/dating/women-dating-short-men/11939

"Dating is hard enough without all the expectations we set for our partners, yet we're all guilty of having them. While we normally think of men having an unattainable "body ideal" for women, the truth is women also have an "ideal" body type for the men they pursue. Most guys are more likely to consider shape and weight when it comes to a female significant other, but women tend to focus on height as a dealbreaker.

According to many ladies, dating a short dude is a big no-no. What's even more concerning is the fact that only a small percentage of men actually meet women's height "requirements."

According to some very telling statistics, only 14% of men in the US are 6 feet tall or over, which means 86% of US men don't meet most women's ideal.

dating tall men

photo: iStock

Plenty of women describe their dream man as being tall ? six feet or more. But judging by the statistics, that's pretty tough to find"

Förövrigt är 6 feet en man som är 182,5 cm för de som inte visste det.

Om du tittade på verkligheten och inte enbart random statistik kanske. Ok, du är bra på att klistra in länkar, good for you :)

Med tanke på att du har svårt att träffa partners så lär ju inte ditt statistiska underlag vara speciellt stort. Om du aldrig har träffat en kvinna som gillar sex eller som vill ha sex ofta med dig tyder det snarare på att du är kass i sängen. Det är ett fåtal kvinnor som skrivet här att de aldrig vill ha sex och inte gillar sex - däremot tycker många att deras sexliv suger för att partnern är kass k sängen. Det är en annan sak. Det är ingen kvinnlig grej att inte gilla sex. De flesta kvinnor gillar sex men uppenbarligen inte med dig
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-16 23:06:02 följande:

Inte tillräckligt eftersom jag är singel.

Vilken chock :)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Lång) skrev 2021-05-17 13:30:04 följande:

Nu blev jag nyfiken... Var hittar du statistiken på att fler än 5% kan tänka sig vara ihop med en kort man? Och vad menar du med en kort man? Nån som är kortare än dom själva eller generellt nån som är under medellängd? För jag tvivlar på att 5% av kvinnor är ihop med en man som är kortare än dom själva. Känner inte till en enda kvinna i min umgängeskrets som har en man som är kortare än dom själva.

Jag ser par varenda dag där mannen är kortare. Det är inget direkt ovanligt
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Lång) skrev 2021-05-17 13:30:04 följande:

Nu blev jag nyfiken... Var hittar du statistiken på att fler än 5% kan tänka sig vara ihop med en kort man? Och vad menar du med en kort man? Nån som är kortare än dom själva eller generellt nån som är under medellängd? För jag tvivlar på att 5% av kvinnor är ihop med en man som är kortare än dom själva. Känner inte till en enda kvinna i min umgängeskrets som har en man som är kortare än dom själva.

Jag ser par varenda dag där mannen är kortare. Det är inget direkt ovanligt
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-17 11:40:59 följande:

Men eftersom du uppenbarligen inte bryr dig ett dugg om ditt utseende.

Hur kan du då ställa krav på att en kille ska se ut efter dina preferenser? För jag antar att du har en massa preferenser.

Har du längd preferenser / kuk preferenser så kan ju mannen inte göra ett dugg åt det.

Men återigen så kan du gå ned i vikt för att attrahera fler män.

Kurviga/mulliga kvinnor brukar inte ha minsta problem att attrahera man. Det är inte direkt så att större delen män bara vill ha supersmala kvinnor. Skillnaden på mulliga kvinnor är att de inte går runt och ser sig själv som offer utan ofta trivs med sig själva. Det är attraktivt med självkänsla. De flesta män gillar former och det har inte snudd på underviktiga kvinnor som du vill ha. Du brukar ju säga att helt normalviktiga kvinnor är överviktiga så ditt utbud måste vara extremt litet.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-17 11:40:59 följande:

Men eftersom du uppenbarligen inte bryr dig ett dugg om ditt utseende.

Hur kan du då ställa krav på att en kille ska se ut efter dina preferenser? För jag antar att du har en massa preferenser.

Har du längd preferenser / kuk preferenser så kan ju mannen inte göra ett dugg åt det.

Men återigen så kan du gå ned i vikt för att attrahera fler män.

Kurviga/mulliga kvinnor brukar inte ha minsta problem att attrahera man. Det är inte direkt så att större delen män bara vill ha supersmala kvinnor. Skillnaden på mulliga kvinnor är att de inte går runt och ser sig själv som offer utan ofta trivs med sig själva. Det är attraktivt med självkänsla. De flesta män gillar former och det har inte snudd på underviktiga kvinnor som du vill ha. Du brukar ju säga att helt normalviktiga kvinnor är överviktiga så ditt utbud måste vara extremt litet.
Svar på tråden Ni korta män