Inlägg från: Anonym (Pelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pelle)

Ni korta män

Anonym (Tjej) skrev 2021-05-15 00:59:24 följande:

DDu kan inte jämföra dig med Brad Pitt. En man som väger 70 kg är inte muskulös om han inte är pytteliten. Vem har pratat om kagge? Jag pratar om muskler- den typen an rejäla muskler har man inte om man väger 70 kg eller mindre. Du är en miniman:) Du behöver ju aldrig oroa dig för att bli för stor - haha, hur kan du ens tro att du kan bli för stor. Sjukt roligt :)

Gå och lägg dig flicka lilla ;)

Mig trollar du inte.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 01:36:12 följande:

Ha ha du har rätt!! Precis vad jag tänkte också- kvinnor vill ha snälla glada och självsäkra män- hur korta/långa dom är har mindre betydelse. Sen det om kroppsmått - så är kuk storlek betydligt mer intressant eller viktigare än kroppslängd...

och uthålligheten också-vilket inte har med storlek att göra, men ändå

De flesta svarar lång kille med liten kuk. Dessutom kan killen kompensera med dildos eller tunga/fingrar.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 02:13:50 följande:

Där har du fel!!

Min man är 173 cm och väger nästan 80 kg - han är smal, men inte för smal!!, och han har stor kuk åtm...

Jo du får användning av kuken om du samtidigt bryr dig om kvinnan du har sex med!!

Jag skulle nog aldrig valt min man- (ja det var jag som valde honom när vi jobbade på samma jobb --om han inte hade varit bra i sängen och haft en stor kuk och för att jag var så kär i honom såklart-så hade det aldrig blivit något mellan oss än en kort affär möjligtvis) men det går över sen älskar du  personen-om det är på riktigt!!

Det vet han om så det är ingen hemlis!!

Smal om han är 173 och 80 kg.

Antigen är han väldigt muskulös eller så är han fet.

Här har du en bild på en kille som är 173 och 80 kg.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (cyniker) skrev 2021-05-15 03:14:26 följande:

Nicole Kidman (1.80) var gift med han den där lille Tom Cruise. Vad har han? 

Han är snygg, duktig skådespelare och rik. Jag skulle säga att kompenserar väl för hans längd 170 cm.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (cyniker) skrev 2021-05-15 03:46:32 följande:

Och Kidman är fattig och ful? Hon kan väl få vem som helst men hon valde den där lille märklige scientologen!

Jag tycker Tom Cruise är Sten cool och han gör sina egna stunts. Ingen mes direkt.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (cyniker) skrev 2021-05-15 04:03:37 följande:

OT OT och det föll Kidman för? En liten religiös tomte som riskerar livet för att visa sig på styva linan för att kompensera sin litenhet!? HAN ska jag ha! Kidman är lång, smal och vacker men hon kanske är KORKAD?

Han kanske har en stor kuk också ;) :D
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 12:00:23 följande:

Nej jag driver INTE..

60kg för en kille på 173cm är underviktigt!

55kg för en kille på 173 cm - då har dom anorexia-näst intill iaf!!

En muskulös kille på 173cm kan väga 80kg 

Kollar killar på bmi så förstår jag varför dom inte får någon tjej...vem vill ha en kille som håller på som vissa tjejer..ska ni börja sminka er snart också och ha långt hår ner till midjan som jag har ha ha

Man är INTE underviktig som kille när man är 173 cm och 60 kg. Här har du två killar med den längd och vikten.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 12:26:46 följande:

Det är normalt för en kille, min man väger mellan 78-80 kg och är "bara" 173cm- - men, han springer inte och väger sig hela tiden-tack och lov!!

Han går heller inte på gym över huvudtaget...Däremot rör han på sig-på olika sätt och jobbar med tunga saker som kräver muskler och bygger muskler 5 dgr i veckan!!

Sen får man väl dra bort 5kg pga ballen

Nej, det inte normalt för en kille . Din kille är antingen FET eller ovanligt Muskulös.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Skatan) skrev 2021-05-15 12:33:32 följande:

Om han är 173 cm lång, inte går på gym men är grymt stark och jobbar med tunga saker som kräver muskler och bygger muskler har en balle på 5 kr låter det som att du driver ett skogsbruk och är tillsammans med en arbetshäst.

Hahaha... Klockrent.
Svar på tråden Ni korta män