Ni korta män
Jo, det är väldigt små män. Du väljer en bild på en liten, spenslig asiat? Han är tränad men definitivt liten. Ingen vuxen man med lite ordentlig muskelmassa väger 60 kg
Jo, det är väldigt små män. Du väljer en bild på en liten, spenslig asiat? Han är tränad men definitivt liten. Ingen vuxen man med lite ordentlig muskelmassa väger 60 kg
Mogen kommentar. Det visar att vi har haft rätt om din taskiga personlighet. Nej, jag är inte tjock. Du själv letar ju efter underviktiga kvinnor, försöker du applicera din egen osäkerhet och dåliga självkänsla på oss andra som inte håller med dig tro :)
Tack...jag håller med!!
inte för att jag vill förstora brösten - tvärtom jag vill förminska mina bröst istället..men det kostar pengar det med--
Men spec för att du visade länken som kan göra folk längre---om dom har råd!!
Har man massor med pengar så är väl allt möjligt-snart-t.o.m att flyga
Jag har en kompis som är under 170 cm även om han själv vill påstå att han är 170 cm. Han skulle nyligen på en dejt. Han hann bara hoppa ur bilen och säga hej till dejten som var jämnlång med honom då hon utbrister "Du är ju kort. Det här kommer inte funka". Det blev ingen dejt alls den gången och han har därefter lagt till nåt syrligt om sin längd på sin dejtprofil för att slippa liknande incidenter. Han hatar att vara kort.
Själv är jag lång kvinna och jag avstod en kille i min ungdom som jag verkligen var förtjust i men han var 5 cm kortare än mig så jag lät det aldrig bli seriöst.
Faktiskt tragiskt nog har man en väldig fördel som lång, i ett sällskap med många uppmärksammas jag ofta med mina 2m medan korta kompisar bara är några i mängden.
NEJ du är för lång för mig iaf-men jag kanske är kort som kvinna - jag vet inte om 168cm är kort för en kvinna - men jag gillar hellre kortare män- ta det inte personligt - för det verkar ju som om dom flesta tjejer vill ha någon som är lång- även om det är bättre att vara kort eller ha en normal längd faktiskt ha ha
Kuk storleken är betydligt viktigare!!
Sexlivet är inte så viktigt för många kvinnor? Hahaha, du är en riktig komiker. De allra flesta kvinnor gillar sex och vill ha sex - bra sex. Att man kan kompensera en väldigt liten kuk med fingrar och tunga är något killar med väldigt liten intalar sig.
I ditt huvud vill kvinnor känna dig små och kvinnliga - kvinnlig betyder förresten inte liten. Majoriteten kvinnor skiter fullständigt i det, tror du vi väljer skor utefter mannen? Hahaha :)
?Studies show that men are much more open to dating someone outside of their height requirements than women are. "Twenty-three percent of men but only four percent of women said they were open to a relationship in which the woman was taller," a Huffington Post article explained."
En anledning till att kvinnor inte vill dejta kortväxta män kan ju vara det som kommer fram i tråden här. Dvs de kortväxta männens inställning och offermentalitet när det gäller längden. Vem vill ha en man som Pelle, som så uppenbart har komplex för sin längd, samtidigt som han själv aldrig skulle dejta någon som inte är på gränsen till underviktig.
Du finner det inte roande att just Pelle gnäller på kvinnors preferenser när han själv har så snäva preferenser?
Det bevisar att flera tjejer inte bryr sig om längden i första hand...utan annat!!
Jag känner många tjejer som struntar i sådant ytligt som längden spec IRL, men självklart beror det på hur mannen är vare sig han är lång eller kort...
Många killar är ju inte bättre själva - om dom nu är superkorta så kanske dom själv inte ska ha SÅ stora preferenser som vissa killar i tråden har -att tjejen SKA vara supersmal tex...
Vad är tjejer hemmablinda med som inte killar är -generellt??