• Anonym (nyfiken)

    Första gången (homo)

    Att träffa en sexpartner och så är svårt, men att träffa en homo är ännu svårare om de ska va nån man känner. Hur gick ni tillväga för att få till de med nån av ert kön, vem var det (kompis tex) och vad gjorde ni. Själv har jag runkat med en kompis och även sugit och fått avsugning av min gamla innebandytränare. Dela gärna med er :j

  • Svar på tråden Första gången (homo)
  • Anonym (.)

    "Om de ska vara någon man känner?!."
    ..Skulle inte bara det bli lättare tro, jag tycker i alla fall det!?

    1. Själv har jag också runkat av en kompis, honom jag kände sedan barnsben.
    Vi vågade göra allt, o det lite överallt varstans, tex. på badhus och på festernas toalett, alt. mitt ute bland folk, vi var ostoppbara med och detta skulle bli mitt bästa förhållande jag någonsin har haft.

    2..Och sen blev det inte mer än hångel.. det med en annan kille senare, honom jag inte kände alls sen innan, för mer vågade jag/ vi inte heller.. och det blev helt klart mitt sämsta förhållande.

    ...
    -Ser du skillnaden och vad det jag vill åt här med de jag skriver här?

  • Anonym (I garderoben)

    Första gången kom en främling fram till mig när jag var på väg hem från ett städjobb när jag var 16. Han var betydlig äldre än mig, från ett annat land och började fråga om vägen till något ställe, minns inte vilket.
    Han fortsatte prata och fråga om en massa olika saker och efter ett tag frågade han om jag hade flickvän. När jag sa att jag inte hade det så frågade han om jag hade pojkvän. Jag svarade nej på det också och han började förhöra mig om jag hade haft någon flickvän eller pojkvän osv. En stund senare hade lyckats kåta upp mig rejält vilket han märkte och när han såg min bula tog han ett stadigt tag om den. Han påpekade att jag verkade välutrustad och rätt ogenerat plockade han fram min kuk och började runka den. Oskuld som jag var sprutade jag efter bara några sekunder. Jag skämdes som fan och ville bara cykla hem, vilket jag gjorde.
    När jag kom hem hade jag lite ångest över att jag hade blivit avrunkad av en man och satte mig vid datorn för att hitta någon att ventilera händelsen med. På ett chatforum skrev jag med en tjej som tipsade om qruiser och att det var ett bra ställe för sådana diskussioner. 
    Jag registrerade mig där och fick kontakt med väldigt många killar och ganska snart konstaterade jag att många killar gillade stora kukar. De frågor jag oftast fick var 1: Aktiv eller passiv? 2: Hur stor kuk har du?
    Efter att jag svarat på de frågorna fick jag ofta frågan om jag ville bli avsugen. När jag så småningom hittade en kille som jag tyckte var både snygg och trevlig lät jag honom suga min kuk. Efter det gick det lättare.
    Att träffa killar är mkt enklare än att träffa tjejer. Killar vet vad de vill ha och har inga problem med att gå rakt på sak. Qruiser eller grindr är säkra vägar till träffar med samkönade, om man är kille alltså.

  • Freddie K

    Första gången jag hade sex med en man var med en kompis. Vi gjorde allt utom analsex, vilket jag vill testa på. Oftast sög jag av honom och jag älskar att suga kuk och ibland låg vi i 69:an och han smekte min rumpa samtidigt som han sög av mig. .


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Bögskräck)

    Jag var 25, hon var 40+. Vi var på stadens festival och jag föll för henne direkt. Efter en tids uppvaktande accepterade hon en dejt. Hon var erfaren, jag var ovan. Hon visade tidigt ett stort intresse för min rumpa men trots att jag var livrädd för allt som hade med min rumpa att göra pga av någon märklig bögskräck så lät jag henne "hålla på".
    Det började med en liten lätt beröring som tillsynes verkade oavsiktlig. Både hon och jag märkte hur hård jag blev så fort min rumpa fick beröring. För varje träff gick hon längre, ett finger blev två och plötsligt en kväll stod jag där på alla fyra med en dildo i mig. Ibland hade vi vanligt sex och hon gillade verkligen att bli påsatt. Men efter att hon fått orgasm vill hon gärna fokusera på min rumpa. Efter en del övning fick hon mig att spruta av enbart en dildo i min rumpa.
    Vår relation var strikt sexuell och hon var tidigt öppen med att hon inte bara träffade mig vilket jag accepterade. Så en kväll efter en träff då jag duschat och skulle gå hem frågade hon om jag förstod var detta skulle leda?
    -Nej sa jag, det hade jag inte tänkt på.
    -Du förstår väl att det finns bättre saker än dildo?
    -Vad menar du nu?
    -Du behöver bli tagen av en man såklart, din dummer!
    -Det behöver jag verkligen inte! sa jag irriterat.
    -Tänk på saken, sa hon och kysste mig på kinden och sa hej då.

    Två dagar senare fick jag ett sms att jag var välkommen på besök och om jag hade funderat över hennes förslag så hade hon ordnat en kandidat som hon trodde skulle kunna ge mig det jag behövde.

    Ungefär fram tills jag blev 30 blev jag sedan knullad regelbundet. Jag har dock nästan aldrig behövt ordna någon dejt själv, så jag vet faktiskt inte hur svårt det är att hitta killar att ha sex med.

  • Acubens
    Anonym (nyfiken) skrev 2021-05-13 00:50:31 följande:

    Att träffa en sexpartner och så är svårt, men att träffa en homo är ännu svårare om de ska va nån man känner. Hur gick ni tillväga för att få till de med nån av ert kön, vem var det (kompis tex) och vad gjorde ni. Själv har jag runkat med en kompis och även sugit och fått avsugning av min gamla innebandytränare. Dela gärna med er :j


    Varför måste det vara någon du känner?

    Väldigt enkelt att hitta nån likasinnad man på qruiser/bodycontact/grindr. 
    Det gäller bara att våga. 

    Själv så var jag väldigt kåt i min stjärt tidigt insåg jag , stämde träff med en man via RFSL chatt när jag var 19-20 år, jag både sög hans kuk och tog emot analt, sen har det fortsatt med andra män sen dess.
  • Anonym (Bikille 37)

    Jag skulle vilja att min tjej tog mig analt. Smeka och kyssa min rumpa och ta mig med en strap-on. Skäms

Svar på tråden Första gången (homo)