Inlägg från: Anonym (I garderoben) |Visa alla inlägg
  • Anonym (I garderoben)

Första gången (homo)

Första gången kom en främling fram till mig när jag var på väg hem från ett städjobb när jag var 16. Han var betydlig äldre än mig, från ett annat land och började fråga om vägen till något ställe, minns inte vilket.
    Han fortsatte prata och fråga om en massa olika saker och efter ett tag frågade han om jag hade flickvän. När jag sa att jag inte hade det så frågade han om jag hade pojkvän. Jag svarade nej på det också och han började förhöra mig om jag hade haft någon flickvän eller pojkvän osv. En stund senare hade lyckats kåta upp mig rejält vilket han märkte och när han såg min bula tog han ett stadigt tag om den. Han påpekade att jag verkade välutrustad och rätt ogenerat plockade han fram min kuk och började runka den. Oskuld som jag var sprutade jag efter bara några sekunder. Jag skämdes som fan och ville bara cykla hem, vilket jag gjorde.
    När jag kom hem hade jag lite ångest över att jag hade blivit avrunkad av en man och satte mig vid datorn för att hitta någon att ventilera händelsen med. På ett chatforum skrev jag med en tjej som tipsade om qruiser och att det var ett bra ställe för sådana diskussioner. 
    Jag registrerade mig där och fick kontakt med väldigt många killar och ganska snart konstaterade jag att många killar gillade stora kukar. De frågor jag oftast fick var 1: Aktiv eller passiv? 2: Hur stor kuk har du?
    Efter att jag svarat på de frågorna fick jag ofta frågan om jag ville bli avsugen. När jag så småningom hittade en kille som jag tyckte var både snygg och trevlig lät jag honom suga min kuk. Efter det gick det lättare.
    Att träffa killar är mkt enklare än att träffa tjejer. Killar vet vad de vill ha och har inga problem med att gå rakt på sak. Qruiser eller grindr är säkra vägar till träffar med samkönade, om man är kille alltså.

Svar på tråden Första gången (homo)