Första gången (homo)
Jag var 25, hon var 40+. Vi var på stadens festival och jag föll för henne direkt. Efter en tids uppvaktande accepterade hon en dejt. Hon var erfaren, jag var ovan. Hon visade tidigt ett stort intresse för min rumpa men trots att jag var livrädd för allt som hade med min rumpa att göra pga av någon märklig bögskräck så lät jag henne "hålla på".
Det började med en liten lätt beröring som tillsynes verkade oavsiktlig. Både hon och jag märkte hur hård jag blev så fort min rumpa fick beröring. För varje träff gick hon längre, ett finger blev två och plötsligt en kväll stod jag där på alla fyra med en dildo i mig. Ibland hade vi vanligt sex och hon gillade verkligen att bli påsatt. Men efter att hon fått orgasm vill hon gärna fokusera på min rumpa. Efter en del övning fick hon mig att spruta av enbart en dildo i min rumpa.
Vår relation var strikt sexuell och hon var tidigt öppen med att hon inte bara träffade mig vilket jag accepterade. Så en kväll efter en träff då jag duschat och skulle gå hem frågade hon om jag förstod var detta skulle leda? 
-Nej sa jag, det hade jag inte tänkt på.
-Du förstår väl att det finns bättre saker än dildo?
-Vad menar du nu?
-Du behöver bli tagen av en man såklart, din dummer!
-Det behöver jag verkligen inte! sa jag irriterat.
-Tänk på saken, sa hon och kysste mig på kinden och sa hej då.
Två dagar senare fick jag ett sms att jag var välkommen på besök och om jag hade funderat över hennes förslag så hade hon ordnat en kandidat som hon trodde skulle kunna ge mig det jag behövde.
Ungefär fram tills jag blev 30 blev jag sedan knullad regelbundet. Jag har dock nästan aldrig behövt ordna någon dejt själv, så jag vet faktiskt inte hur svårt det är att hitta killar att ha sex med.